www.hanysnajib.com KEPADA hanysapek.blogspot.com

::salam::


Disebabkan langsung kekosongan ilmu tentang IT, ok, bukan langsung, hanya separuh. Maka inilah jadinya!
Aku fikirkan bila dah ditukar semula ke blogspot, ia akan direct link dari address lama (www.hanysnajib.com) ke hanysapek.blogspot.com, tapi nyata telahan itu hanya satu telahan, atau mungkin sebab tindakan tanpa bertanya dahulu pada yang pakar? Ya, fine. Salah aku. Salah aku.


Argh!

Kee..ada yang boleh direct terus? If yes, wuhu! alhamdulillah!
if not, wuwu! :(((((


p/s: kata adik,"kalau kau ada FB page, boleh kau terus maklum kat situ, tapi malang kau takde".
Aku hanya ada twitter je, follow lah kalau sudi (link ada di side bar). Page? aku fikir masih tak layak, eceh. ;p


--aku tukar sebab jarang sangat update lately, sayang. Jadi [dot]com akan diguna di blog Tri Fa Wardrobe pula--

3 comments:

NOOR FATIN said...

kat bloglist saya tetap dapat update walaupun link ditukar ;)

h A n Y s said...

@Fatin,

yay! ada! alhamdulillaaaah! fuh! *lap dahi* ;p

YOUsoF said...

Selalunya jumpa orang tukar dari blogspot kepada dot com..

Ok la tu dah dapat direct terus..