FOLLOWERS

TRY THIS!!

Movie Lagi: John Carter

::salam::


Semalam Ahad, tiba-tiba adik aku ajak keluar. Bila dah tiba-tiba, aku pon terkejut, bila dah terkejut, aku pon terjerit, bila dah terjerit, aku pon terikut  =.='


Cadangnya nak belanja diorang mentedarah @ melantak atau dalam bahasa sopannya, makaaaaan (sebut dari nada tinggi ke rendah) aje. Diorang kalau bab-bab nak mengkopak dan merabakkan purse aku yang semamangnya dah rabak tu memang no.1. MySpace
Melantak kat Murni Discovery, nanti aku review.


Tapi entah macam mana, TERasa nak mencuci mata depan wayang. Dah lama rasa tak mencuci mata depan wayang togeder geder dengan bebudak ni. Mulanya, nak tengok movie Devil Inside (betol ke tajuk ni?, lebih kurang lah ye) Tapi takde kat Bukit Raja, Bukit Tinggi kemain jauh. Hambik je lah John Carter. Tengok banner macam best. Macam je.




Dan ya! Meme, eh, memang best!

Sinopsis aku copy-paste je lah ea?

Plot: From filmmaker Andrew Stanton comes John Carter-a sweeping action-adventure set on the mysterious and exotic planet of Barsoom (Mars). John Carter is based on a classic novel by Edgar Rice Burroughs, whose highly imaginative adventures served as inspiration for many filmmakers, both past and present. Taylor Kitsch stars as John Carter, a civil war veteran whose search for a mysterious gold cave inadvertently leads to his mysterious transportation to Mars, where the change in atmosphere gives him super human strength and agility (naturally). Unknowingly John has escaped one civil war only to find himself in the middle of another, with various tribes and alien races at war for the right to rule Barsoom (the native word for Mars).
and blablabla..


Tengok sendiri lah. ;p


Aksi dalam movie ni takdelah 100% aksi yang buat muka kau berkerut dari awal sampai akhir, ada gak babak-babak kelakar. Nak-nak babak hero dengan si 'tharks' ni ha:






babak perang kat udara.

dan movie ni buat aku tersengih-sengih sendiri bila tengok dia ni ha, dah macam kerang busuk dah rasanya bila tersengih-sengih sorang-sorang:

taylor kitsch

lagi lagi!


eh? ada lagi?!




jap jap, 1 lagi, 1 lagi



ok ok, ni last,


ok last, aku janji, last.

aku prefer rambut yang panjang. eh?! hensem pulak lelaki rambut panjang ni ye? certain je laa.. ;p

Macam mana aku boleh tak perasan masa dia dalam x-men? haih.. lambat! ;p
(hei! kata last!)


Eh?! ni nak cerita pasal John Carter ke Talylor Kitsch?!!


Ok, jumpa next entry! 
;p

40 si penari jari menaip kata sendiri:

misskonspirasi said...

kehkeh..banyaknyer pict sampai takleh nak stop buboh ek.hihi..bape kali last dah tu

MaryaYusof said...

As salam,

Taylor kitsch tu mmg hensem & sexy!

Salam kenal :)

Detective Fiqa said...

wowww. berkerut? hahaha
best ke tak tu ? :D

btw thanks supot me ye ^^

NOOR FATIN said...

amboii hensemnya mamat tu.. haha.lamanya tak tengok wayang.. selalu tengok kat youtube aje :P

Hanis Azla said...

dah tgk gambar hero, terus lupa citer john carter tu pasal apa.. he..he..

APAN said...

ha...menunggu gak nak gi tengok citer ni.membe office aku pun ada yg dah pergi tengok.mmg dorang kata best...harap ada yg sudi teman la nanti...bnyk pasal hero je nih :)

Anonymous said...

haha.terbaik punya review pasal john carter..ensem woo..lalala
-pjah-

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

crita dia memang styllo~

zOeY zAu YaH said...

eh,eh..fsl hero byk nih haha..hensemnya.

syira rahim said...

JOHN CARTER !!! saya dah tengok haritu dgn kakak. best kannn :D

h A n Y s said...

misskonspirasi


heh heh~ ;D

h A n Y s said...

MaryaYusof


wasalam..

kannnn..

salam kenal juga.. ;)

h A n Y s said...

Detective Fiqa


ur welcome~;)

h A n Y s said...

NOOR FATIN


nak tengok kat utube, berjanggut lah nunggu nye..lembaaaaaaap.. ;(

h A n Y s said...

Hanis Azla


tu lah, si taylor ni punya pasallah kak..hehe

h A n Y s said...

APAN


rugi tak tengok, from start to end, action, klako, sume ada..takde org teman, meh aku teman, eh?! haha

h A n Y s said...

anon @ pjah,

apsal ang tetiba jadik anon ni?haha.. ensem weeh..tengok ah!tengoook!hehe

h A n Y s said...

Muhammad Saiazuan Norhalik,


dah tengok ke?! ;D

h A n Y s said...

zOeY zAu YaH


haha..laghaa dengan keseksiannyeee.. ;p

h A n Y s said...

syira rahim


kaaannn..? hehe

cKyN WaN said...

ala plis riview cter niiiiiiiiiii. best ke x???

nk sgt tgk tp takot x berbaloi2.

nak tgk cte seefood hihi

h A n Y s said...

cKyN WaN


alamak, dah overwhelmed dgn si taylor tu lupa tros si carter, haha..
ni suggested! best!tak rugi tengok! yg seefood tu x tgk lagi..tapi ada yg kata x brape paham jln cite die..hehe.. apa2 pon, masing2 punya taste masing2 kan.. ;)

H.S said...

taylor kitsch ke nama sebenar dia?

ohh..

tapi dia memang memang begitu menarik . T.T

Suka tgk dia pakai suit masa dah nak ending tuu.begitu menarik sekali.hahahaha

tia said...

cerita dia part ending tuh baru best! n kurang paham sket. urghhh! tp hero hensemmmmm woh!

NOOR FATIN said...

saya tag awak tau. kalau rajin join k!

http://anakmama89.blogspot.com/2012/03/segmen-sentap-bersama-yadz.html

:)

Sam Banjamin said...

tengok wayang x ajak... :p

soooooour said...

ni cte lawak or serous???

h A n Y s said...

H.S


ha'ah.. ;D
kemain 'begitu menarik' tu..hahaha ;p

h A n Y s said...

tia,


tang mana yg kureng faham? time die tengah cari 'mende' yg boleh bawak die ke Mars balik ke? ;D

yaaa~ itu yg melengkapkan 'kehebatan' ceghita, kehkehkeh

h A n Y s said...

Fatin,


TQ sangat2 fatin..dah lama x join mende2 macam ni..hehe.. InsyaAllah ada masa, hanys join ye.. *wink*

h A n Y s said...

Sam,


alamak, lupa lah.. lain kali ingatkan lah ea? ;p

h A n Y s said...

sooooooour,



action movie, serius selit sikit klakar ;)

Tapak Kaki said...

aku dah lama tak jejak kaki dalam panggung wayang.. kaki dan mata ni selalu tunjuk protes..aisshh

h A n Y s said...

Tapak Kaki,


kemain mengada ea kaki n mata ang? nak protes bagai..ehehe

huda jamil said...

gile, nsem nye hero die tu. mmg wahib tengok ni!

Anonymous said...

@huda jamil

sangat wajib! hehe~

Tapak Kaki said...

seperti biasa ang bukan ye nak ajak aku sekali tengok wayang.hahahaa :D

h A n Y s said...

@Tapak Kaki


elleeeh~kalo aku ajak pn mcm ang ade kat sni,haha

Tapak Kaki said...

kalau ang ajak, dari gunung daik aku sanggup turun pegi tengok..haha

h A n Y s said...

@Tapak Kaki


aaaa..ang nak aku cabar ang keeee? kang aku cabar kaaang~ haha

Related Posts with Thumbnails