FOLLOWERS

TRY THIS!!

Kalaulah Boleh Dijangka..

::salam::


Tadi aku berlari-larian ke tandas. Gaya dah macam atas trek lumba lari. Bahan buangan dalam perut dah berebut-rebut nak keluar cepat.
Sampainya ke tandas. Oh mama! Oh mummy! Oh papa! Oh puppy (??)! Dalam tandas, someone tengah buat urusan. Dengan ghupa yang macam separuh mati (mana kau tahu rupa separuh mati rupa macam kau tadi?), dengar satu suara menegur, "tadi bukan nak masuk dulu".

Apakah??!!
Apa maksud kau?!

Apa kau ingat membuat perlaburan di jamban ni perlu dibooking angka giliran dulu ke?
Mana kau tahu waktu itulah waktu perlaburan kau?
Aiseeeyhhh.. kalau aku tahu waktu aku perlu melabur, takde lah aku terkinja-kinja berlari-larian ke jamban cik kaaak.. confirm aku ambik time pelaburan hujung minggu., kumpul banyak-banyak dan laburkan terus, interest mungkin tinggi? =.='









Teringat masa kat sekolah menengah dulu. Lepas rehat adalah 2 3 member-member mintak izin cikgu nak ke tandas. Adalah seorang cikgu tu tegur, "tadi masa rehat kenapa tak pi tandas?".
 MySpace MySpace


p/s: bila dibaca balik, apa ke hal pulak aku cerita pasal 'pelaburan' dan jamban, ni plak? gasak ah kan.  =.='

24 si penari jari menaip kata sendiri:

pipoq said...

paling sakit hati bila terasa nak memerut masa dalam kenderaan awam..

Syazwan Che Deraman said...

kau pernah rasa tak time tompokan nak keluar, tapi kau terpaksa tahan dulu sebab kau belum masuk tandas ataupun tengah buang apa yang patut.

time tu.
aku rasa macam nak beranak je.
hahahah

RazFiRa said...

kadang2 lepas makan sedap2 tibe2 sakit perut.. rase macam ilang nikmat trus makan. hohoho

NOOR FATIN said...

aduhh. saya kalau sakit perut, xleh dah la nak tggu2. haha aritu masa ada perarakan maulidur rasul, tandas ada 2 ja, yang beratur, 20, saya dah la sakit perut, jenuh kawad kiri kanan, hakhak

h A n Y s said...

@pipoq

mintak tolong driver tu stop jap, sebab menda2 memerut ni tak boleh dibuat main2, hehe ;p

h A n Y s said...

@Syazwan Che Deraman

wehh~penah rasa~ rasa nak terberanak, termeroyan, terhilang akal, kat situ jugak! hahaha~

p/s:haa..baru kau tau rasanya macamane nak beranak eaa..(macam aku tau,haha)

h A n Y s said...

@RazFiRa

tau takpe! eh,tapi eloklah mcm tu, boleh diet..ekeke~

h A n Y s said...

@NOOR FATIN


hahaha~ hanys bayang fatin kawad kat situ jugaaak~mesti orang pandang something wrong~tp kan, penah kena jugak kat adik, dia tak tahan sangat, dia masok toilet OKU yg takde org tu..ekeke~

CintaKhadijah said...

penah rasa nak pitam tahan berak dowh. agagaga.. :p

ok. ni komen paling jijik CK penah taip. hua hua hua. :p

sha my heart said...

paling tak suka betul la, potong hajat..

man yusoef said...

aku selalu ada masalah sakit perut time pagi2..urghh...

Reena said...

Haha... Sabo jelah kan. Dah sakit perut nak buat mcm mana? Lagik nak buat soalan pelik. Memang hangin. Hehe

aleen aiden said...

"konfem aku ambik time hujung minggu" kah3

Tapak Kaki said...

aku x tahu pulak jamban wanita ada kenakan interest.hahaha.. ang boleh je nak kumpul banyak-banyak cuma kena pakai pampers la buat standby.ahaks :P

h A n Y s said...

@CintaKhadijah

gile smpai nak pitam?tu kes serius tu..p cek dokto..hehe

p/s: paling jijik sbb CK bayang,hahaha~

h A n Y s said...

@sha my heart


tang mana yg paling x suke? kene tego tu ke? hehe

h A n Y s said...

@man yusoef


aku pon sama, tu pasal aku x leh brekfes pagi2, komfom kene masok toilet, nak2 bile tengah tensen2, lg betambah sakit prot~

h A n Y s said...

@Reena

kan..rasa annoying gler punye soklan,macam die punye pelaburan tu tepat pd masaa yg dijangka~heh~

h A n Y s said...

@aleen aiden


praktikal ape, tros amek ujong minggu~ kehkehkeh

h A n Y s said...

@Tapak Kaki


gile ape? kalau pakai pampers pon, nak bio terperok kat dalam pampers tu ke? ahahaha~

Tapak Kaki said...

terperok pun bukan lama sangat... sekadar sejam dua je aku rasa...

h A n Y s said...

@Tapak Kaki


iyewWWW~ gelik deeeer~ ahaha

huda jamil said...

haha. cikgu tu pon. mungkin time rehat tak ada rase nak memerut. hehe

h A n Y s said...

@huda jamil


ntahnye..time rehat x de rasa nak mengeluor..haha

Related Posts with Thumbnails