Oh! Aku Rasa Aku Dah Jatuh Cinta.

::salam::


Baru lepas update item baru di Tri Fa. Tahap abuuuugin punya penat 'lah sangat'. Alhamdulillah, rezeki lebih.. =)

Oh, bukan nak cerita pasal update terbaru disana yang ada pallazo pants, tops, and maxi dresses yang aw-lawanya, tu. =p

Cuma nak gebangkan pasal aku yang comel ni.
Eh. Ok, KAU yang comel tu.
Kau.
Ye, KAU.




Awak!!
Saya geram sampai tahap menggelupur tahu tak awak?!
Menggelupur sebab nak polok awak kental2!!
Menggelupur sebab nak kiss awak puas2!!
Menggelupur sebab nak picit pipi awak ketat2!!
ooowww..come to me bebeeeeehh..

=.=



p/s: kesian dia jatuh.. kepala terjunam dulu pulak tu..sakit oi..
p/s/s: aku dok ngulang tengok video ni. Oh! aku rasa aku dah jatuh cinta. Cinta pandang pertama. =p
p/s/s/s: anak sapa ni wehhh?!! please bring him to me!! urgent! ;p



Tentunya Dia Yang Menaip:

11 comments:

ilmi said...

dengar macam dia cakap "hussinnn" mcm dlm cte hantu kak limah...hehe

ilmi said...

tapi tapi tapi..kesian dia la kak..

Syazwan Che Deraman said...

tak sempat tengok habis.
internet slow.
by the way.
comel budak tembam tu!

soooooour said...

kecik2 gemuk org kata comel..da beso gemok..org kata obesiti..

NOOR FATIN said...

haha comelnya baby tu.. anak sapa la kan. :)

awak saya dah tukar url baru.. :)

http://anakmama89.blogspot.com/

:)

h A n Y S said...

ilmi,

kesian kan..tp COOOMEL! e! geram ok! haha

h A n Y S said...

Syazwan,


ala, rugi tak tengok habis wan..comel gila action budak ni..hehe

h A n Y S said...

soooooour,


kalu pasal bdk ni, tak tentu beso esok dia obes jgk kan..
tp mmg dipanggil obes lah kalau beso pon ghupe cam ni..haha

h A n Y S said...

NOOR FATIN,


kan..kalau jumpa, memang kene! haha
owh?ok..akan terjah.. ;D

Tapak Kaki said...

ang dah terkena syndrome nak jadi emak.hehe.. :P

h A n Y S said...

Tapak Kaki,


syndrome ke, bukan syndrome ke, yg aku tau, BUDAK NI COMEL GILAK!!!!

hahaha
;p