kekasih-kekasih terangku!

TRY THIS!!

Oh! HAI!

::salam readers::


"Weh! lama gila kau cuti beraya?!"
"Weh! lama gila kau tak update?!" baru 2 weeks je kot..
"Weh! followers kau dah 4 angka?!"
"Weh! update lah! tolong update weh!"



Ok, 'kau' should be 'aku'.
Semua tu monolog aku.
MySpace


Mood takde untuk menulis. Takde feeeeeeWWWLL..  =.='


g.e.d.i.k



Eh! honest TERIMA KASIH dari bikinibottom of my HEARTTTT kepada followers, visitors and readers anddddd commentorsss~

cau!
nak pi beraya lagi.


Oh! DUIT LAYA WA TALAK LAPAT LA INI TAONNNN...1 sen pon talakkkk...
T______T


Ok, bai!


11 si penari jari menaip kata sendiri:

aleen aiden said...

weewit!4angka sudah..cun!

Syazwan Che Deraman said...

dah dah la tu beraya.
heheh

IMANSHAH said...

wah follower dah lebih 1k..

Umie Artoqiemie said...

rahsia nak dapatkan duet raya : buat muka babyface bebanyak.

pjah said...

hahaha...incik suami hilang..

p/s:hanis da tukar domain sndiri ek..dr blogspot ke [dot]com..

h A n Y S said...

aleen aiden,

sape cun? aku?! trima kaseeeeeeeeeeeeeeeeeeh..

HAHA!
;p

h A n Y S said...

Syazwan Che Deraman,

dah abes la ni...hehehe..

h A n Y S said...

IMANSHAH,

eheh~ :D cikgu pon kaaaan.. ;D

h A n Y S said...

Umie Artoqiemie,

aku tau lah muka ang babyface abeeess...hahaha~ ;p

h A n Y S said...

pjah,


haha,ilang = takde.

a'ah..hehe :D

Tapak Kaki said...

kalau 4 angka tu duit raya ok gak..haaha.. tahun ni last kot aku dapat duit raya.sob sob sob..

Related Posts with Thumbnails