FOLLOWERS

TRY THIS!!

KENAPA SAYA SUKA ANNAS EASKEY?




::salam readers::


Contest hebak punya by orang yang hebak jugak! Who else, title entry pon dah terpampang namanya, Annas Easkey. Photographer hebak nowadays. Hamboi kemain kau hanys oi. 




Syarat contest, simple je:


1. Entri korang mestilah bertajuk: KENAPA SAYA SUKA ANNAS EASKEY?
2. Bila dah siap jangan lupa letak link Blog atau Fanpage Annas kat entri tu
3. jangan lupa post link entri yang awak dah buat tu kat comment box bawah ni sebab memudahkan saya untuk check entri awak nanti!



Jadi, kenapa aku suka Annas Easkey?

Sebab,

He's awesome dude! 
But how? Why?

Kalau kau geledah gambar-gambar hasil dari sesi fotografinya, kau nampak betapa kreatifnya Annas dalam menghasilkan gambar yang terbaik. Annas pandai dan kreatif captured gambar dari pelbagai sudut dengan menggunakan teknik pencahayaan yang sesuai. Hamboi kau hanys, macam pandai benar lah kau nak judge, kan. But, hell yea, that's the truth dude! Tak percaya, come let me show ya:













[pictures source: Annas's fanpage, click if you want more]


See?! Aren't they gorgeous enough? Dari segi solekan, lokasi penggambaran, sudut gambar diambil, teknik pencahayaan dan juga gaya postur tubuh model ketika berada di hadapan kamera. 

Well, gaya postur tubuh model tu yang buatkan aku more interested untuk stalk album Annas sentiasa, hehe. Bukan sekadar berdiri biasa, and snap, NO. Gaya model-model pose, bagi aku, sangat kreatif, dan disebabkan ke'kreatif'an (maaf atas penggunaan perkataan yang entahapaapa) inilah Annas Easkey makin fofular (popular) sekarang, no doubt. Apa kena mengena ke'kreatif'an itu dengan pose models? sebab dia conduct model tu perlu bergaya macam mana, but how did I know? Sebab aku baca blog one of his model. =p

And one more thing, he does not discriminate women, bila Annas buat Project XL

Enough said, then. (Kalau buat entri panjang sangat readers might be sleepy or tak baca, kan? Let it be short yet meaningful!)


::Annas's blog::
::Annas's fanpage::


p/s: It's not all about the prize, it's all about Annas Easkey! =P

p/s/s: kemain excited aku memuji. Bukan apa, I just adore him, eh! his talent actually..hehe..




Sincerely me:


2 si penari jari menaip kata sendiri:

Prince Halilintar said...

smart kan pic yg die amik..

h A n Y S said...

smart and creative! XD

Related Posts with Thumbnails