FOLLOWERS

TRY THIS!!

Kaurang Nak Tahu Tak?!

::salam readers::




Danbo: baru kenal dah jatuh cinta. =P











btw,

jumpa lagi nanti!









ok jangan marah.
totally busy right now!
bai!






xoxo


p/s: aku tetap akan jenguk blog kau, kau, kau, kau yang datang ziarah sini. No worries..
(eh?! like who cares lah kan..haha)

8 si penari jari menaip kata sendiri:

nub said...

aumm.

har3

Prince Halilintar said...

hmm..jatuh cinta dgn sape tue???

samalah..minggu last ni bz plak kan..

tomatokering :) said...

hahahah bunga2 riang ye ;p

IMANSHAH said...

Sebelas bulan kita kejar dunia,
Kita turuti nafsu angkara.
Sebulan penuh kita berpuasa,
Kita bakar segala dosa.
Sebelas bulan kita sebar dengki dan prasangka,
Sebulan penuh kita tebar kasih sayang sesama.
Dua belas bulan kita berinteraksi penuh salah dan khilaf,
Di Hari suci nan fitri ini, Kita cuci hati, Kita buka pintu maaf.
Selamat Hari Raya Idul Fitri, mohon maaf Zahir dan batin...

Imanshah, Ipoh-Tumpat, 26 Ramadhan 1432 H

h A n Y S said...

nub,

meowww~


haha! ;p

h A n Y S said...

Prince Halilintar,

dengan danbo tu lah..haha

h A n Y S said...

tomatokering :)


haha, jatuh hati dengan danbo yg cute tu je.. ;p

Tapak Kaki said...

i care!

Related Posts with Thumbnails