FOLLOWERS

TRY THIS!!

Entah Kenapa..

::salam readers::



Entah kenapa...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


klik gambar untuk tumbesaran.


Ingat nak ambil 1, tapi sekali candid 4.

Abaikan dialog yang ntah apa-apa tu, tapi hey, ada makna bukan?
Dialog dia punya, nak sangat kan?hambikkkkk... (haha!)


Ada siapa2 yang nak bagi dialog yang boleh menggeletekkan hati aku? Just drop the dialog kat comment box. Top 3 penggeletek hebat akan aku review blognya. Mau ka?


Oh! btw, dia skandal aku nombor 2, Adi Rayyan, his younger bro. See?! banyak kot scandal aku. lol




p/s: Tajuk entri aku tibai, tak tau nak letak tajuk apa sebenarnya.


Till then, bai!
TQ for reading and commenting!



Sincerely me:

6 si penari jari menaip kata sendiri:

IMANSHAH said...

Haha entah kenapa ye..

Umie Artoqiemie said...

alaaa
brader, u cute.

J.Syazwana said...

comelnya budak uh.
:D

Prince Halilintar said...

amboi...comelnyer budak tu..tlg cubit sikit pipi tembam die tu..haha

delarocha said...

pipi gebu..tolong lempangkan budak tu untuk saya.. keh keh keh'


lempang manja la,

Tapak Kaki said...

rayyan?! anak rita rudaini ke ni.haha

Related Posts with Thumbnails