FOLLOWERS

TRY THIS!!

KISAH HATI aku dengan CINTA MUKABUKU ku~

::Salam readers::




Aku ni bukanlah jenis yang suka dengar radio, oh *tepuk dahi*, sekarang trend mp3, mp4, ketinggalan tak aku? naaaah~ =p




Jadinya, aku hanya dengar lagu2 terbaru kalau aku outing je, turn on radio kereta, layan hotfm. Oh, aku tak layan stesen muzik yang speaking omputih, ketinggalan tak aku? naaaaah~ =p 




Jadinya, aku pon dah mula lah 'addict' dengan 2 lagu ni yang 24/7 dimainkan kat hotfm..
Addict ye! 24/7 dok nyanyi lagu ni *siapa percaya dia ngek! haha!*




Lagu pertama:

Cinta Muka Buku by Najwa Latif

Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar pesanan suruh aku terima kamu ooh.. Hati ku rasa sesuatu..

Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu oohh.. Kenakah rasa itu..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia Perlukah kita cari peluang pertama Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja Otak kata jangan hati pula kata ya Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja Setiap yang berlaku ada kebaikannya Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu Oooo… Ini cinta remajaku

Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo… Itulah cinta yang satu, cinta di muka buku..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia Perlukah kita beri peluang pertama Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata cinta Otak kata jangan hati pula kata ya Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja Setiap yang berlaku ada kebaikannya Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo Itulah cinta yang satu Cinta di muka buku

(Aku rasa lagu ni comel! Ditambah pulak budak Najwa yang comel ni nyanyi dengan suaranya yang comel. Jadinya serba serbi tentang lagu ni comellah! *hambik kau* [boleh pulak lagu yang takde ghupa tu ko kata comel ye? haih..])

*****

Lagu kedua:
Kisah Hati by Alyah
Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya


( Tak tahu nak cakap apa. Tapi bila dah lantunan suara Alyah ni nyanyi lagu balada, ber'feeling'2 gini, memang aku hanyut dengan 'feeling'2 gak lah. Tu yang aku benci tu! Tak   habis2 nak 'feeling'! =p )







p/s: lagu feveret nak jiwang2 ajee.. heh?! telinga sapa yang dengar? telinga ang ka? wahaha~ =p



ok, cau! let's dance! MySpace

sincerely me:

28 si penari jari menaip kata sendiri:

IMANSHAH said...

add la, add la..hehe

man yusoef said...

aku pon rasa lagu najwa latif tu macam comel..dgn music cam catchy2 camtu....sedap gak la telinga mendengar..dia org batu pahat..orang batu pahat nyanyi memang sedap kan..

*ko dapat tangkap x maksud tersirat komen aku??*

hah!! tepat sekali (baca lepas ko jawab soalan diatas)

h A n Y S said...

IMANSHAH,


errr..add apa cikgu? cikgu nak sroh sy add cikgu kat mukabuku ke? hehe..

h A n Y S said...

man yusoef,

ye, aku faham..org batu pahat YANG PEREMPUAN nyanyi memang sodap, yang lelaki nyanyi YA ALLAH! HAGHAM! macam katak bunyinye! ditambah pulak dengan prangai guys dr batu pahat yg perasan, perghhh~ memang x sesuai~ *geleng2 kepala*




yeah!ko dah bitau bahawa jawapan aku kat ats ni tepat! WUHU!! *muka eksaited*




wahahaha! =p

pipoq said...

omaigad..aku tak layan lagu jiwang jiwang gitu..boleh buat migrain seminggu..

aku layan lagu lagu bising je..ahahaha..

Tapak Kaki said...

first time aku dengar lagu-lagu tu.. lagu cinta muka buku macam best jugak..lagu jiwang tu kurang sikit.hehe

Solihin Zubir said...

haha.. style jugak lagu muka buku tu..
sesuai utk psgn yg berkenalan melalui mukabuku..

aleen aiden said...

camane aku xpnah dgr lagi lagu najwa yg tu?hu3

sabella mohamad said...

best kan lagu najwa tu ?
weee

Elie Lily said...

lagu alyah tu layan! meaningful gilak! :D

adol ihsan said...

Salam..

Jap, nak menghayati lagu tu.. Hehe.. :)

Cik SHiNJU said...

best ke lagu tu? nk dgr sat..

HaNa Hani said...

give me 5!
hana pown jarang dengar radio
tau lagu2 baru pown dari blogger
^_^
cinta mkebuku best

Truely Aimie Diyanna Benignant said...

suke lagu alyah yg terbaru tuh! best giler :)

boleh aimie mntak tlg untuk komen entry ni? http://imedianna.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

saya masuk GA CONTEST yg memerlukan your Free Comment :) Thx a lot

h A n Y S said...

pipoq,

lagu bising buat aku poning palo! hehe~

lain orang lain taste kan..
btw, comel ah anak ang(kat profile pic)!!!! (aku tau aku keep puji anak ang, so TOLONG ye, jangan perasan, haha!)

h A n Y S said...

Tapak Kaki,

cinta mukabuku best kan?! kan!XD

h A n Y S said...

Solihin Zubir


style dan COMEL! haha

h A n Y S said...

aleen aiden


sebab ang x pernah dengar lah ang x pernah dengar.
paham?

HA HA! =P

h A n Y S said...

sabella mohamad


BEST! wuuuu

haha!

h A n Y S said...

Elie Lily

betol2! XD

h A n Y S said...

adol ihsan



lagu mana satu? =D

h A n Y S said...

Cik SHiNJU,


sila2.. =D

h A n Y S said...

HaNa Hani,


yay! high 5! haha =D

h A n Y S said...

Truely Aimie Diyanna Benignant,

best gila kan! XD

i will! =D

ღ♥.:miZz.nANa:.♥ღ said...

eh ! kita pun suka lagu mukabuku tu :)
da lyric sangat comel :D

Tapak Kaki said...

ada tak orag buat lagu bergaduh sebab muka buku.. baru relate sikit dengan aku.haha

h A n Y S said...

ღ♥.:miZz.nANa:.♥ღ,


kan2?! ;D

h A n Y S said...

Tapak Kaki,

ce ang try buat, kompom molotop! haha

Related Posts with Thumbnails