FOLLOWERS

TRY THIS!!

Aku Blogger Negeri Selangor

::salam readers::


Ok, hari ni TERlebih rajin masuk segmen. Tapi ok gak, boleh kenal2 blogger yang dok sini (Selangor), fine, reason cliche -.-

Baik, teruskan.



Cara - Cara

  1. Buat entry bertajuk Segmen : Aku Blogger Negeri * masukkan nama negeri anda *. DONE
  2. Tampalkan header di entry tersebut dan link kan ke entry ini. DONE
  3. Follow blog aku bagi yang suka * tak paksa * DONE
  4. Nyatakan nama daerah anda. DONE
  5. Nyatakan tempat dan makanan yang menarik di tempat anda. DONE
  6. If can, nyatakan sekali tempat anda belajar, kot-kot la tempat tu sama dengan blogger lain.so, boleh mengeratkan silaturrahim..:)..yang dah tahu result UPU tu, molek laa..boleh jumpa kawan + blogger baru. DONE
  7. Drop link tersebut di ruangan komen. :) DONE


klik gambar untuk flyyyyyyyyyyy away ke sana.


(4) SHAH ALAM (PETALING)

(5) I-CITY of course, dan SHOPPING MALLS yang tentu2 nya boleh mengopakkan poket anda. Makanan? errr.. frankly speaking aku sendiri tak sure makanan yang banyak ada kat sini memang asal dari sini atau import dari negeri2 sebelah. hehe


(6) Aiseyh.. baru grad tahun lepas..


Selesai!
MySpace

25 si penari jari menaip kata sendiri:

NOOR FATIN said...

teringin nak pegi icity. wawawawa xpenah sampai lagi. hakhak.

Cik Ezy said...

nk g icity!
nk nk nk!
tp nk masok pree..
boleh x?
haha

Syazwan Che Deraman said...

waahhh..orang selangor..terima kasih sebab join!

EZAN IDMA said...

org shah alam eh, slm kenl

pjah said...

aku bukan orng selangor tp akan tinggal kat selangor ..=p

h A n Y S said...

NOOR FATIN,

mai lah trun skali.. hehe

h A n Y S said...

Cik Ezy,

hamboi, demand..haha, boleh! kena apply jadi minah guard dlu lah, baru blh masok free, haha!

h A n Y S said...

Syazwan Che Deraman

iyep! sama2.. :D

h A n Y S said...

EZAN IDMA,


salam kenal! XD

shah alam jgk ke?:D

h A n Y S said...

pjah,


how? blaja sni? koje sni? :D

izfanora said...

:) org selangor jugak.. :)

h A n Y S said...

izfanora,

iye? area mana? ;D

Tapak Kaki said...

aku ada krisis asal usul.. tak tahu dari negeri mana.. alamat shah alam, cakap nak tiru macam orang utara tapi dok kat timur..macam mana tu.haha

h A n Y S said...

Tapak Kaki,


kesian..anak sape ni?! lelong..lelong..HAHA!

azeelia azman said...

gomo kelate gomo. haha. folo sini :)

pjah said...

study dah lepas..korje la pulak..hehe

Nadya O'Conner said...

blogger pahang melawat blog ini..happy blogging dan salam kenal:)

nad dah senaraikan nama setiap negeri..kalau nak BW..klik lah :: Senarai Nama Segmen Aku Blogger Negeri By SCD

Tapak Kaki said...

yang ang tolong lelong aku pulak kenape.hahaha..

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

howyeah!
sy bloger Negeri Darul Ehsan.. :D
Selamat berkenalan yaw! :))

Jom Join SEGMENT SAYA PUNYA LAGI BEST! ;D

SyazwanSarawak said...

salam singgah ;)

blogger selangor gak.
ohh, dah grad rupanya

h A n Y S said...

azeelia azman,

ni selangor, bulan kelantan..
HAHAHA..gurau je..
;D
trima kasih for following.. ;D

h A n Y S said...

pjah,
yeah! koje le pulak..dapat duit..hehe




Nadya O'Conner,
hai orang Pahang! XD




Tapak Kaki,
dah tu, ang macam dah tak tau asal usul, lelong je la..haha..
gurau..;D

h A n Y S said...

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!!,
Salam kenal! XD




SyazwanSarawak,
yeah~ grad sudah.. ;D

fara anak abah said...

saya blogger selangor jugak=)
dh join cntest saya?hadiah menarik..

http://vogue-kiwi.blogspot.com/2011/07/contest-saya-suka-dan-saya-komen.html

L-mi Redzz said...

lawatan dr blogger johor.. follow skli.. =)

http://botetdingdong.blogspot.com/2011/07/aku-blogger-negeri-johor.html

Related Posts with Thumbnails