FOLLOWERS

TRY THIS!!

Memori Kau Kau Kau Kau Kaurang dan AKU. =)

::Salam readers::


Aku tengah rajin tadi semalam punya semalam punya semalam punya semalam (sebenarnya entri ni dah basi dok dalam draft, heh heh), selongkar kejap album2 gambar kat facebook. Hentah hape demamkemaruk nya aku hentah. Setiap pelusuk dunia gambar aku amati, tersengih-sengih sorang2.






Outing



RICS Conference

ce teka mana aku? heh!


'Makan Besar' dengan budak QS pada akhir sem





  'Makan Besar' dengan budak2 kelas

 Convo =)




Picnic =))



BBQ-ing =))
abaikan iklan colgate disitu =.='

Class visit
first sem, muka suci gila masing2. HA HA HA

Siapa dapat teka mana aku, aku bagi choki-choki 1! yeay! yeay! Dapat choki-choki! =.='



Karoke!
errrrrr.. ok abaikan!



Class picnic before graduation. Had fun SANGAT! 
ce teka mana aku. and and and, abaikan model pantai kat depan tu.


Banyak lagi, gambar picnic tu, gambar lompat2 gumbira lepas hantar tesis (HAHA), gambar makan sama, gambar kat kelas, gambar kat balai cerap, gambar dinner, gambar lawan bowling, and many more!


Teringat gurau-gurau kaurang,
Teringat usik-usik kaurang,
Teringat gelak ketawa kaurang.



ARGGHHH!
Tetiba TErindu pulak!
Hish!
Mencik ah rindu-rinduan niii!
Grrrr! *konon comel lah tu nak guna 'grrr'* 






p/s: sempat post entri dalam kereta sementara tunggu pakcik isi minyak. On the way ke Terengganu ni! wuhu!

Sincerely me:


19 si penari jari menaip kata sendiri:

Red said...

kat pantai tu.. nampak tak, red kat belakang.?? HAha XD

IMANSHAH said...

cam cara pakai tudung

NOOR FATIN said...

bestnyaaaaaaaa. gambar dgn kawan2 mcm ni. kemana jua ada kenangan. hehehe :)

munGe سلواني said...

wah wah hbis selongkar ye..best kan zaman blaja2 dulu..miss the memory damn much

saudagar gaRAM.. said...

qs?bidang keja lu ar bagi bidang keja gua sakit..

kah kah kah..

man yusoef said...

oh ko UTM skudai ke??? saje buat2 tak tau...

aku mengandaikan yg ko amek QS di Utm sbb aku nampak ada gambar Amir Asyraf disitu..ok kemain lagi nama penuh aku kasi...hahaha

Hanis Azla said...

best kan sesekali layan gambar2 dgn geng.. mmg terus terkenang memori lama..

h A n Y S said...

Red,

errr..nampak ke? -.-

wunny said...

wah..... kngan mse blaja pling best! superb!:)

h A n Y S said...

IMANSHAH,

errr..agak tak paham apa yg cikgu cuba sampaikan.. =)

h A n Y S said...

NOOR FATIN

yup~ :D

h A n Y S said...

munGe سلواني,

betol2~! :D

h A n Y S said...

saudagar gaRAM..

aku student sains pembinaan under department QS (blh je jd qs jgk)..

btw, kos kite kan saling lengkap-melengkapi, sayang-menyayangi..takmo lah sakit2.. keh keh keh

h A n Y S said...

man yusoef,

aku student sains pembinaan under department QS (blh je jd qs jgk)..

oh! ko knal amir??! mcm mane ko knal die? nak kate blaja sama, x..tinggal same, rasenye x, adek bradik?!lagilah tak! hahaha~ ce kabo, ce kabo~ :D

h A n Y S said...

Hanis Azla,

seronok.. :D

h A n Y S said...

wunny,

kan2?! :D

Solihin Zubir said...

aduhhhh.. tetiba sy pun terkenangkan memori kt kolej dlu.. arghhh.. sgt nostalgia..

Ayie said...

terkenang zaman ponteng kelas dulu.. huu..

Tapak Kaki said...

nampak sangat korang semua hepi hipo..hehe

Related Posts with Thumbnails