FOLLOWERS

TRY THIS!!

Si Dia Sungguh Kacak Dengan Baju Melayunya. Oh! Aku Jatuh Cinta!

::salam readers::

Tajuk macam gedik. =.='
haha!

Mana tak gedik kalau dengan si dia.
Ala, gedik manja sekali sekala dengan dia.
Tak salah.
hari tu dia berdiri depan aku, dengan berbaju melayu!
oooww emmmm giiiiiiiiyyyyy! *sila baca dengan intonasi gedik*
Kacak habis!
Sebelum ni aku tak pernah tengok atau terpandang dia berbaju melayu,
tanpa baju ada lah. eh?! alamak! kantoi!




MySpace





tak boleh blah pose nye!haha!




pose ni the best! XD

tengok lips dia. grrrrrr!!!

So, ada sesiapa nak ambil dia jadi model?
Pantang nampak kamera aku, dia ni!
XD


Dekat pukul 3am!
Kerja gila! esok ada kerja lah! eh? pagi nanti ada kerja!
MySpace

23 si penari jari menaip kata sendiri:

Along Tapa said...

cuba aku bayangkan aku menjadik model baju melayu dan bergaya itu...

aaaaa.....

lupakan jela...:D

Gorengbaek - Along nak pecah rekod...buat entri bunga-bunga

Hangit Habis dah - What kind of person are you actually?

nub said...

kacak lagi aku.haha lariiiiiiii

shahsyaz said...

hehehhe, neh apek mne neh???

thanx coz follow i taw!!

H A N S said...

ciss..suspens jer hanys ni. hahaha..ingt mamat hensem maner la..tp yg ni encem gak..tomei :)

Azam Shah said...

sumpah macho!
:D ada potensi tuuu
lolx

aibaks said...

da bangun lum ni hanys? da kul 9.30 da ni.. hehe..

cute jerk budak ni..

ijatnuar87 said...

hehhehe...comelnyer la...si baju hijau nih,hehehe

Mr PenyuBiru said...

renungan mata dan aksi cekak pinggang tak tahan tu. hee

Solihin Zubir said...

oit! sumbang mahram.. hehhee...

pipoq said...

ko lupa nak kasi duit raya tu..hahaha..sebab tu tangan dia asyik seluk poket je..

h A n Y S said...

Along Tapa,

jap2, aku try imagine,
*loading*
-
-
-
-
-


pergh! hensem seyh!
erk?!
;p

h A n Y S said...

nub,

takpe2..org yg tak kacak slalunya akan cakap yg dia kacak..
kih kih kih~

*tau pon ang nak lari, baru je nak stat pukoi*
;p

h A n Y S said...

shahsyaz,

apek jual sayo kot?
eh?!
hahaha

sbb blog u best, sempoi, enjoy,
so i folo la~
*wink*

h A n Y S said...

H A N S,

tau takpe! hensem dari zaquan adha tau!
ahaks~
;p

h A n Y S said...

Azam Shah,

tau xpe!
heee..
;D

h A n Y S said...

aibaks,

ade appoinment dgn org la ari ni, mesti lah bgn..hehe
;D

cute kan?! cute kan?!
haha

h A n Y S said...

ijatnuar87,

sangat comel kan?!
XD

h A n Y S said...

Mr Penyubiru,

renungan mata paling tak tahaaaaan~
hahaha

h A n Y S said...

Solihin Zubir,

dia sepupu aku lah~
ahahaha~

;p

h A n Y S said...

pipoq,

aku yg sruh dia pose cenggitu,hehe
btw, ni bukan masa raya..ni masa dia nak pi kenduri belakang rumah..
rasa2 nak buat calon menantu ko tak?
haha

senorita said...

waaa..da besar nye budak tu...ayat ko tu ade la sikit gediks nye,,hahaha
encem2..mmg encem..aku ingtkan sape la orgnye..hahaha

h A n Y S said...

senorita,

dia dah manja giler skang ni kau tau~
tp xpe..
aku suke!
hehehe

senorita said...

erm,,of coz aku xtaw kalo dia da manja sgt2..
x terkejut pun kalu manja..msti ko yg manjakan dia kan..hehehe....
dat y ko suke.

Related Posts with Thumbnails