FOLLOWERS

TRY THIS!!

MAHA 2010

::salam readers::

Siapa yang dah pi MAHA?
Siapa yang belum pi MAHA?
Aku baru dapat pi MAHA hari ni.
Esok hari last rasanya.
Pakcik aku beritahu tadi, kalau pi esok lagi save, sebab lagi murah!
Ah! tak kuasa i nyah.. nak pi esok bagai..
Alamat menggigil lah time drive nanti! Jam oi! (even bukan aku yg drive)
Tadi pon pakcik aku park keta kat tepi jalantinggi *highway lah!*
Punya lah seksa dan seksi kami2 berjalan masuk ke kawasan expo ni.
Bagus juga pon, boleh kikis sikit lemak2 tepu yang melekat kat badan aku ni. hik hik!


Ok, enough. Layan gambar jom?




Hamba2 Allah yang membanjirkan kawasan ni.



kiut gilak ayam serama ni! rasa nak pijak2 je! ops! ngee..

belah kiri tu kuda laut. macam batak kan aku ni?
takpe, demi yang tak pernah tgk kuda laut.. ngiaha!


ni kaurang tau apa?! kerang seyh! macam lembik kan? kerang hape ntah nama nye. lupa! heh heh *menyeringai*


ok! aku dah naik pening tengok mende alah ni. ni GAMAT ye. Siapa yang makan gamat tu, ni lah bendanya sebelum diproses jadi segala macam ubat. oh shot! aku memang makan ubat Healin gamat doww! 
ok, aku admit tak tahan tengok dugong ni.
Suka dia tengok orang kerumun and snap2 muka dia! hahaha!
comel sungguh! picit pipi tu karang! hamboiiii...! ;p





2 gambar atas tu, pokok2 and buah2 yang dibeli.
bukan semua pakcik aku punya, ada orang kirim jugak.



Ok, last but not least, gambar yang akan membuatkan kaurang2 terkejut atau teruja!
Serius!
Aku pon terkejut sama!
Aku tak nak letak at first,
tapiii..
untuk kaurang2 yang setia (ececehh..) baca blog aku ni,
aku akan ambil risiko untuk letak,
siapa2 yang ada sakit jantung ke,
darah tinggi ke,
kencing manis ke,
kencing berdarah ke (erk? masuk sekali ke??)
oh,sila jangan tengok..
kalu tengok jugak,
kaurang tanggung lah sendiri...
ok, gambarnya..
jeng jong jeng..














rasa nak lempang je orang dalam gambar ni.


Ok, aku tau kaurang terkejut lalu teruja.
bhahahahaha!
Dan tolong jangan carut ke aku..
plissss..
MySpace








Malaysian Agriculture, Horticulture and Agrotourism as MAHA




16 si penari jari menaip kata sendiri:

I*K*T*I*R*A*F said...

hay hanisah! hanisah safian di siniiii.hahaha :P

nm je bdk upm,tp saya tak tau pon MAHA kat upm.kehkehkeh :P

mia said...

hahahhaaa..ok fine..rse nk shoot diri sndri jugk ni..ahhahaa

h A n Y S said...

@iktiraf,hei u! hanisah suffian! hehehe.. aiseyh..sayang nye tak tau.. skang dah tau kan? esok pi tau! borong buah2 segar! hehe.. ;D

h A n Y S said...

@mia, ahahahaha....adakah anda sudah terkena?atau teruja? atau terkejut? keh keh keh.. ;D

eiela said...

tak pergi pun MAHA. tapi baca paper ada pakcik tuh, kali pertama pergi maha dan dia jadi pengunjung yang ke 1.5 juta dapat nangka madu dgn kambing boer. huhu tuah badan kan.

Latest Entri :
Blogwalking Diganti Dengan Bloglarian
Blog Oh Blog!!

melle. said...

tak pergi lagi, T__T

h A n Y S said...

@eiela,wah! rezeki dia..untung nye! *excited* hehje..:D

h A n Y S said...

@melle, ari ahad ada lg.. pi tau! hee..
;D

PendekarPetai said...

bpe harga dugong tu ek?? kalu nak bli pakai kilo ker hasta??

h A n Y S said...

@pendekar petai, kalau nak beli, dia pakai meter persegi..
heh heh
;p

Hezesuze said...

aduaaii sbb tu hasrat weols nk ke MAHA terbantut gara2 komen dari yang dah pergi kata jln jem bgai huhuhu

so harus duk dendiam je kt rumah ngee

psstt uols duk shah alam area mane??

h A n Y S said...

@hezesuze,ha'ah..jln MMG jem tart nenas punye!hehe.. masa pegi ni pon, pakcik yg nak drive bawak, so hape lagi..ngekor die je la dgn teruja nya.. keh keh keh..

psssttt..i ols dok padang jawa,
u ols dok shah alam gak ke?hehe
area mane? ;D

Amirul (aremierulez) said...

tak berkesempatan nak ke MAHA. member kata MAHA ni besar gila tempatnya. tak sempat habis round dalam sehari. betul ke?

tiaris ahmad said...

tau x, kat tmpat aku, berbas2 org pegi maha. stiap orang dpt seratus kalau pegi sne. so, no wnder maha dpt pngunjung smp bribu2..hehe

h A n Y S said...

@tia, siyes setiap org dpt seratus??!! bia betik..?
uih..dah sampai berjuta dah org dtg..
hehe

tiaris ahmad said...

yup, bkn sume visitor dpt..ad kumpulan2 je yg dpt. tp rugi xjoin dorg tuh, sratus kot..hehe

Related Posts with Thumbnails