Kejayaan Yang Tak Disangka.

:salam readers::

Yes!! aku dah berjaya!
Kejayaan tak kan datang bergolek tanpa usaha.
Yes!
Yes!
Tapi kejayaan aku ni maybe lah agak lambat dicapai (ayat tak boleh blah!)
Sebab orang lain dah berjaya dah pasal hal ni.
Tapi takpe, asalkan aku dah berjaya!
Kah kah kah! Aku rasa kelakar lah pulak.. (syok sendiri nampak?!)
Ok, apa yang dah berjaya?
Ceritanya macam ni,
macam tu,
alah! macam ni lah.
yang macam tuuuuuh.
ish! tak paham jugak?
ok2, layan gambar kejayaan aku jom.





Ala, silap pulak, kejayaan ni dah digebang sebelum ni.



Ok2, kejayaan yang sebenarnya:
jeng jong jeng... *sila teruja*








mata sembap! hidung beso! dahi jendol!






ouh! sebelum tu, sila abaikan caption gambar diatas.
sorry, izinkan aku ketawa kejap. hahahaha~
ok, sambung. ;p
Actually,
aku dah berjaya pakai inner shawl jadi tegak, berdiri teguh diatas kepala. keh keh keh..
Aku tau aku ni agak lambat update dengan mende alah ni, and aku tau mesti ramai yang kata, 'ha?! u baru tau?! tak up-to-date la u ni nyah, i dah lama tau nyah..tengok i ni, cantik kan nyah..?' (lantak kaulah nak cakap apa, heh) 
Aku usya gegel yang pakai inner shawl tegak2 ni rasa jeles! Macam maaaana diorang boleh jadikan tegak berdiri lagi teguh inner tu??
Carik punya carik, tanya punya tanya, akhirnya aku dapat tau caranya via blog someone ni, ouh sorry dear..aku lupa aku usya blog siapa hari tu (berminggu-minggu yg lepas =.=')

Ok, itu je cerita kejayaan aku hari ni.
kih kih kih





12 comments:

AfiQ said...

hayoooh!!! ingat kan berjaya hape!!! hahaah.. tahniah di ucapkan!!! heheeh.. =)

h A n Y S said...

hahaha~
tu sbb nak ketawa je td,
btw, trime kasih atas ucapan tahniah tu, bhahaha!
;p

IMANSHAH said...

Majlis mengucapkan tahniah buat saudari!!

h A n Y S said...

@imanshah, hahahahhaaha! (sorry,ketawa jap)
ok, sambung.
Hanisah dengan ini ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada anda!
;p

Fakhrur Razi berkata said...

ntah
aku dah lama reti pakai tudung cmtuh
huahua

btw tahniah..
terharu ak tgk kejayaan org T.T

Azmi said...

ingtkan ape la tadi...sospon

hans said...

hahahah
aku ingatkan menang contest apa tadi
ekekekek

P/S : Review Filem : Aku Tak Bodoh Memang Tak Bodoh! Love F.A.M.I.L.Y!

P/S : Cek Nuffnang Dah Sampai..Yehaa!

ohujan said...

tahniah! semoga dapat pasangan hidup yang berjaya dunia akhirat..

h A n Y S said...

@fakhrul razi, laaa..awat kau tak bitau, takde lah susah2 aku nak tny org lain..huahuahua~

tQ btw!
keh keh keh~

h A n Y S said...

@azmi,hahaha~ sorry ye~ *wink2*

h A n Y S said...

@hans,ekekeke..adakah anda dah terkena? hihi..

h A n Y S said...

@ohujan,ouh! terima kasih! ;D