kekasih-kekasih terangku!

TRY THIS!!

Award From Nikisa Izas

::salam readers::


Hanysapek.blogspot.com dapat anugerah! 
Award ni cik Nikisa Izas (nama real u ini ke? hee..) yang bagi, Thank You dear! tapi Pakcikim yang create.



Of course soalan kena jawab gak:



1] Ucapan Anda ? 
Ehem2 *betulkan kerongsang kerongkong* Terima kasih saya ucapkan kepada cik Nikisa Izas sebab tag award ni. 
Tak lupa juga kepada keluarga saya kerana menyokong saya selama saya berkecimpung dalam industri seni ni..kawan-kawan saya yang sentiasa bersama saya..dan tak lupa juga ucapan terima kasih kepada SEMUA PEMINAT-PEMINAT saya diluar sana! Tanpa kalian, hanys tak berjaya dapat award ni..
(Yea, tu dia, skrip ucapan untuk Anugerah Skrin hari tu, tak dapat ucap atas pentas, ucap kat sini pon boleh kan? agagagaga~)

2] Berikan 4 ciri gurl/boy idaman untuk dijadikan wife/husband
4?? err.. ok..
FIRST, yang bertanggungjawab (pada agama, diri sendiri, family, and member2) 
SECOND, ada sense of humour!
THIRD, penyayang.
 FOURTH, rajin. (sebab aku malas kot? ngiahaha!)

3] Berikan satu tips untuk kekalkan relationship korang dengan partner korang
- Honesty! 

4] Pernah anda jumpa doa pendekat jodoh & putus cinta?
- errr..errr..tak?! 

  5] Letakkan 10 link pilihan anda & tell them they have won this award..
10??ramainya.. takpe2..memandangkan ni award Follower. Makaaanyaaa..aku nak awarded award ni pada mereka2 yang gigih dan gagah mengomen entri2 kat sini. They are:

- si cantik Mia!
-si cantik Titirara!
-si cantik kembar Hanisah!
-akak manis Hanis Azla!
-si cantik Siti Safiyyah!

-si hensem Along Tapa!
-si hensem Imanshah!
-si hensem Pipoq!
-si hensem Nub!
-si hensem Tapak kaki!


Actually kan, apa kena-mengena award ni dengan soalan yang ada bau2 mencari jodoh ni ye? hehehe.. 
jangan marah no..chill! 
;D





24 si penari jari menaip kata sendiri:

IMANSHAH said...

wakaka

semua ciri lelaki idaman ada padaku..wahaha

gurau jerk

nabilah_2908 said...

tahniah tuk award tu... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BERTEMU KEMBALI

h A n Y S said...

@imanshah, hah! dah ok dah tu! dah boleh masuk carta calon suami ni, ekekekeke~
;p

h A n Y S said...

@nabilah 2908, tQ dear..hee..;D

Hanisah Safian said...

hi kembar!!

time kasih eyh? sory lame tak singgah.balik kpg.nenek xde wifi.hahahahah XD

Along Tapa said...

aku si comel la...ko silap tu..haha

Gorengbaek - Ini teknik-teknik penting untuk berjaya...

Hangit habis dah - Aku pantang betul jenis orang cenggini

nub said...

ceq si pemalu..kan?kan?

hahak..ceit ada saja cikgu ceq si imanshah tu an...haiyhh..hot rupanya dia naa....hahahak

Siti Safiyyah said...

actually terpikir gitu gak tadi. ape kaitan awrd dgn jodoh ni???muahaha

thanks dear tag me..sayang lebih la!hehe :D

pipoq said...

ooomaigadd..tak sangka nama aku tersenarai kat situ..huuu..terharunyaa..

shahjiehan said...

ala..SJ x de dlm list...:(

h A n Y S said...

@hanisah safian, same2! hee.. ;D
nenek xde wifi??xpe..lepas ni pasangkan nenek wifi ea?haha

h A n Y S said...

@along tapa, comel ke??aku tak nampak ciri tu pon? keee...aku rabun??haha

h A n Y S said...

@nub, malu ke ang???piiiiiidahh~ahahaha~
nape kalu cikgu tu ada? jeles ke? ahahaha~ ;p

h A n Y S said...

@siti safiyyah, haaa..kan2?? tapi xpe..layan je lah..hehe
ehehe~i cayang u lebih jugak! ;p

h A n Y S said...

@pipoq, ececececeeehhh...nangis la..nangis la..ahahaha

h A n Y S said...

@shahjiehan, alooo..jangan lah majok..hahaha~ next award will be yours ok? tp kalau nak yg ni jugak ambil la..xkisah,hee..

Hanis Azla said...

thanks hanys... terselit juga nama akak dicelah2 si cantik2 & si hensem2 tu yer.. he..he..

mia said...

huwaa..thanks alot dear..ehehhee..tq tau

h A n Y S said...

@Hanis Azla, hehe..ur welcome kak.. ;)

h A n Y S said...

@mia, hehe..same2 dear~ ;)

Tapak Kaki said...

aku tak berapa paham award jenis apa ni..haha

Siti Safiyyah said...

hanys oo hanys..
saya dah buat dah entry pasal award ni..dtg bace tau. :)

http://lurvemyblog.blogspot.com/2010/12/best-follower-award.html

h A n Y S said...

@tapak kaki,takpe..buat2 paham je..sbb itu yg aku buat..haha
;D

h A n Y S said...

@siti safiyyah, siti ooo siti..terima kasih-sayang sbb dah buat..heeehee.
;D

Related Posts with Thumbnails