Rumah BANGLO 3 TINGKAT di Jalan Hanysapek.blogspot.com sudah dicat baru!

:salam readers:

Pergh! Tajuk entri kemain kau!
RUMAH BANGLO 3 TINGKAT. *ok. admit, aku berangan. =.=' *

Dari sehari ke setahun aku nak tukar cat baru rumah ni.
Tapi, haihh..idea tak sampai2. Geram jangan cakap ah. Aku dah bosan dengan cat rumah lama.
Tapi!hah! semalam idea tiba2 menusuk ke dada kepala dan terus menyerap ke otak kanan dan kiri sekaligus! lalu terhasilnya header dan cat dinding ni! *sila baca dengan PENUH SEMANGAT WAJA, PERSONA serta INSPIRA*


Sebelum ni warna biru.
Nyamaaan je kaurang tengok rumah aku sebelum ni kan? *bajet dow!*




ex-rumah biru
heh heh~


Hari ni dan hari2 seterusnya (sampai aku fed-up), aku guna warna hijau,
so that siapa2 yang tengah stress tu kan,
tak payahlah nak keluar rumah tengok keindahan alam,
usya rumah hijau aku ni je cukup. *bajet lagi* =.='
keh keh keh.


Ada 2 3 kerat member aku tak suka warna hijau, diorang kata, hijau BUSUK!.
gilak lah hidung diorang! fungsi macam superman punya mata. heh heh heh  *joking ye sayang2 ~ ;p*




p/s: kaurang ada bau busuk tak sekarang ni? *hell NO ok!*




9 comments:

princeduyong said...

hijau bumi tuhan...

ika~~ said...

hijau busuk?
hijau mendamaikan
coklat kot bg sy busuk..hahaha

::fadxieza:: said...

sy suke ijau..
ijau wangi la!
haha..

h A n Y S said...

@princeduyong, *sambung* yang mendamaikan.. hehe~ ;D

@ika, haha! yeah! hijau damai! high five cepat! ;D

@fadxieza, sy pon suke hijau! bkn je wangi, harum semerbak lagi! hehe~ ;D

Cempakamelati said...

Ok warna hijau ni..nyaman jer

Botak said...

selamat berfoya-foya dirumah baru.,
hahahahaha.. :P

h A n Y S said...

@cempakamelati,hehehe~ i take it as a comliment ye..tQ ;D

@botak,hahaha~jom join foya2 kat sni jom~ ;D

joyahLisa said...

datang beraya kat rumah baru..
haha..
btw..nice colour la..
:)

h A n Y S said...

@joyahlisa,haa..singgah2..jemput minum,jangan malu2, buat mcm rumah sendiri.. heh heh~ ;D

TQ btw~