Oh! Aku Pon Terkejut BERUK, tengok kau wahai BERUK.

:salam readers::

Tajuk entri dah macam ntah hape2. Berlilit-lilit, berbelit-belit.
Kaurang faham? Ouh. Tak faham? Bagus. Teruskan begitu =.='


Ye,aku terkejut.
Memang beruk punya stail kejutan aku ni,
pabila aku sendiri tengok kau wahai beruk.
Kaurang nak terkejut jugak?
Mai cik yah, cik tipah, meh scroll bawah. (scroll lagi?! dem lah. heh~ saje.. ;p)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-





Sekarang baru aku tau kenapa perkataan 'terkejut beruk' mesti guna 'beruk'.

Kenapa tak 'terkejut cipan' ke, kan?
atau 'terkejut rimau' ke?
Memang sesuai sangat guna beruk.



p/s: rasa2 nya reaksi aku macam mamat atas ni ke kalau terkejut ea? rasanya tak, aku kalau terkejut, sopan sikit, hanya cakap 'ouh?' dengan gemalai nya. =.=' 


8 comments:

mia said...

ahhahaa..mmg lawak gile vid ni..sapelah yang amek, mmg kreatip bila kaitkan video dgn istilah terkezut beruk..akhkehkee

h A n Y S said...

@mia, comel pon ada, bila mamat nii terkejut..hahaha~

man yusoef said...

haha..kalau bc post dia nih mst ada part laoding...penat den nak skroll meh...hahaha

h A n Y S said...

@ man yusoef, heh heh heh~ CObaannnn... ;D

::fadxieza:: said...

aku terkejut tengok die terkejut..

h A n Y S said...

@fadxieza, hahaha~ aku pon terkejot berok tgk berok terkejot..

Haffiz MohdNoor said...

like this post hahaha

h A n Y S said...

@haffiz, hehe..terima kasih..:D