kakak, saya nak keluar.

salam readers::

selsema hari ni rasanya makin teruk. semalam slow2 je bendalir2 dalam hidung ni bergerak-gerak *yewwww* ;p, hari ni makin deras pulak mengalir. ditambah dengan hidung yang bagai dipicit-picit, dicubit-cubit, kepala yang berdenyut-denyut. dugaan sungguh. :)

else, selsema ni dah buat aku rasa lebih pekak lah, rasanya. sebab? kaurang judge tru kat bawah ni ea.



adik lelaki (6 years ol) : kakak, saya nak keluar.

aku : apa..?? (tengah syok online)

adik lelaki : saya nak keluar...

aku : la, nak keluar, keluar je lah... (dalam hati aku dok mengomel, nak keluar pon nak mintak kebenaran aku ke? tak pernah2 budak ni..)

adik lelaki : SAYA NAK KELUAR.. (dia tekankan ayat tu)

aku : nak keluar, keluar la. (tak tau samada nak marah atau tak masa ni =.=' )

adik lelaki : SAYA NAK SELUAR LAH KAKAK.. (sambil tunjuk seluar dia - dia nak tukar seluar yang dipakai)

aku : laaahhh.. nak seluar ke.. pi lah ambil sana. (sambil ketawa kecil)

dia pon sengih kat aku. tapi....
erk?!!

lah! budak ni rongak ghupenya?!!! MySpace


fatutlah SELUAR jadik KELUAR..
ke...
aku yang PEKAK??
macam mana aku boleh tak perasan yang dia ni rongak sebelum ni? heh heh~ =.='


7 comments:

100penulis said...

haa dah berapa lama xkorek tinge ni hehe

man yusoef said...

sama gak cam anak sedare...nak mintak susu panggil usu...dalam hati dah confuse "dia panggil aku ke, nak mintak susu nih'...hahaha

Amni said...

hehehe... tau dia salah dah.. biar betul budak kecik nak keluar.... hahahahhahahha....

h A n Y S said...

@100penulis, ni kes dah OVER korek kot,sampai rosak gegendang tinge.. heh heh heh~ ;p

@man yusoef, senang2, bagi 2 2 terus~ haha~ ;D

@amni,hahahaha~ tauuu takpe... ;))

Anonymous said...

ko mmg p----..
hehhe

amin93 said...

hampes tol..
hahahahaa

h A n Y S said...

eh ye ea?~~
x pasan..
hahaha
;p