Aku sukew kew?

salam readers::

sedang aku gatal tangan godek2 FB, jadi stalker kejap, (keh keh) MySpace
tiba2 lidah aku jadi gelik2 pulak bila baca post member aku ni.
kaurang pon nak gelik2 jugak tak??
jap eaa..
aku print screen jap.
-
-
-
-
-
-
-
-
jap eaa..
MySpace
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jap ea..
MySpace
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
keh keh keh~
ok2..
dah print screen awal2 sebenarnyaaa..miahaha ;p



so? lidah kaurang ada rasa gelik2 tak??
camane ke gaya nya nak nyebut 3 words tu ye??
jom kita sebut sama2 ok?!
sediakan lidah anda ye, eh, jangan lupa bibir montel kaurang tu pon kena ada gak.
ok, jom sebut perkataan 'kjew' tu, sebut KEJEW ye, muncung pada suku kata akhir tu kena panjang sikit YEWWW~
ok, next, erk! camane nak sebutnya ni, ermmm, ok2, try2! jom sebut MANEW, lidah kena ada gulung2 sikit ye, sebab ada 'R' kat perkataan asal. heh heh.
next, eh? sama lah dengan perkataan sebelum ni. =.='

jadi, diakhir sesi latihan lidah ni, sila betulkan semula kedudukan lidah anda ye puan2, tuan2.


kesimpulan entri pula,
aduh..penggunaan bahasa sekarang dah jadi macam rojak buah, macam2 buah ada, buah dada je tak ada. (wo! lucah kau ye?!)
kalau perkataan yang ditambah-tambah tu menyenangkan sebutan, aku boleh tolak ansur lagi kot, yela, sebab aku pon ada guna juga kadang2.
tapi, kalau dah penambahan perkataan yang menyusahkan lidah untuk bekerja, kan susah tu..
siapa yang susah?? lidah kaurang jugak yang susah.. tak kesian ke??
aku kesian kan lidah aku ok.


oh. dah lah, malas nak ngomel panjang. penat!
heh heh~


4 comments:

Tapak Kaki said...

nasib baik lidah aku tak bertulang.. kalau tak dah lama patah.haha

h A n Y S said...

@tapak kaki, haha~ tau takpe.. :D

Makbed said...

cam gediks. tak suka baca tulisan macam tu. geli.

h A n Y S said...

@makbed, mmg agak gediks, huhu~