FOLLOWERS

TRY THIS!!

pengganti SAMSUNG yang dah dikebumikan petang semalam.

uh! penat. baru balik dari cari new handphone yang dah rosak, cari cermin yang dah lama aim kat IKEA and pi karok! heh heh.

sebenarnya, aku tak nak  ganti handphone baru kalau handphone lama ni tak buat hal. kalau tak de duit, tak yah ngada2 nak bertukar hp. tapi memang dah ajal hp lama ni sampai.. nak buat macam mana, hi.
masa aku pi GIANT (stadium), aku TERpandang satu hp ni, COMEL ok! terus aku aim untuk beli since then.
and alhamdulillah, dah tertunai, cooooomel sangat (bagi aku lah), plus colour pink lagi. ada colour purple, tapi belum keluar lagi, maklumlah, hp ni keluaran baru. malas aku nak menanti colour purple keluar, aku terus grab yang pink ni. nak tengok kecomelan hp ni? scroll bawah. hehe..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ha! ni dia!
 eh bukan, silap, heh heh.
yang ni laaahhh..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Nokia X5!


comel kan??  yang pink tu dah jadi aku punya.
harga? jangan risau.. tak sampai RM 1000 pon.. tapi lebih dari RM 500. hehe..

function? korang klik sini ok.


12 si penari jari menaip kata sendiri:

six.september =_= said...

pinjam henpon baru~

Si Bunga said...

comey dowh...
eyh2 jup2...
sejak bila ko suka pink nie??
whahahahah...
tp smart oowh hp tuh.. ^__^
pas nie leh la on9 fb dihujung jari jer... whahahah

Anonymous said...

perghhh..
da grab hp bru!!....aishh..
xbley jd nie..nk grab jgk!!..
tp dok tgh survey lg..hehehe

h A n Y S said...

@six.september, boleh je.. pinjam TENGOK boleh ah.. heh heh~

@si bunga,ko pon tau aku bkn nye addict sgt dgn pink kan? tp kat kdai tu ade 2 kaler je, itam n pink, so dr plih itam yg usual look tu, better pink yg menggoda. tak gitu? heh heh heh~ :P

@fati,hehehee~ terpaksa beli.. samsung dah mati.. :( ko nak grab i pon ea? ekeke~

Juelina Stanie (AJ) said...

pergh cam menarek jer nie

h A n Y S said...

@Juelina Stanie, yup! menarik~ :D tp kalau nak yg ada GPS + 3G guna front camera, tak sesuai la hp ni..sbb xde.. :D

Anonymous said...

xmnt la i pon...ape brg..
muahaha!!~
hp da bru..msg xde jgk!!~haha..

h A n Y S said...

@fati, eceh! poyo~!haha~
erk? ape yg msg xde jgk nye?

Anonymous said...

hp bru...tp ntah mne2 je ltk kn...
spe2 hntr msg pon ko xsdr kn...
hehehe

h A n Y S said...

@fati, haha! paaaaaaandai kwn aku ni! anyway, no.tel korang aku xde tau. xsempat nak pindah ke sim, hp dah rosak..so kalau bg msj bitau nm skali ah. lol!! :))

Anonymous said...

huh smpainyee hti!!
xnk aku btau nme...bleh goreng ko pasni...muahaha

h A n Y S said...

@fati, aku x kan tergorenggggg, welkkk~~:P ;p ;p

Related Posts with Thumbnails