FOLLOWERS

TRY THIS!!

mereka boleh, kenapa kita tidak?

aku lepak ngan family tadi sambil tengok siaran tv3 Bersamamu.
siaran kali ni pasal masyarakat kurang upaya yang training kat St.Nicholas Home.

apa yang aku nak cakap bitau kat sini is aku tabik ngan mereka2 ni,
kenapa?
sebab mereka nak belajar untuk berdikari.
tanpa mengharap bantuan orang lain.
yang sekarang ni, boleh aku tengok pada masyarakat yang sempurna fizikalnya, malas nak berdikari.
mengharap bantuan orang lain. banyak bagi alasan daripada berusaha sendiri.
aku dah beberapa kali faced orang2 macam ni. heh~
tak terasa malu ke mereka2 yang sempurna fizikalnya ni dengan OKU ea? hmmm..MySpace


gambar copy dr Mr.Google.

2 si penari jari menaip kata sendiri:

nurkaloi said...

itu laa pasal
sedangkan mereka yg cukup segalenye pun still malas n harap kat org len
cukup fizikal cukup mental cukup wit lau tak pndai gune otak memg susah...

hamzah ian said...

aku pun

Related Posts with Thumbnails