FOLLOWERS

TRY THIS!!

blog aku blog lucah.

dah lama tak bukak nuffnang. sekali aku bukak, oh! earning dah naik! hehe.

lepas tengok duit, aku godek2 lah tang lain dalam nuffnang ni. sebelum ni, bila bukak nuffnang, aku hanya tengok duit 'naik' atau tidak, itu pon beberapa bulan yang lepas. heh.

tapi semalam aku godek2 tang 'keyword'. saja nak tengok. mana lah tahu kalau2 orang carik info pasal hanisah, tetiba terkeluar blog aku. keh keh keh. macam femes je kau kan?!

bila aku tengok keywords aku.


erk!
aku memang ada buat entri pasal fasha sandha sebelum ni. tapi aku rasa.. tak pernah kot buat entri pasal fasha bogel and pasal t*t*k dia tuh.

'bagus' betul la kaurang2 yang mencari info pasal t*t*k dan kebogelan fasha nih. hotak kaurang sungguh sempurna i tell you!

p/s: hot jugak kau kan fasha?

6 si penari jari menaip kata sendiri:

mia said...

hahaha..sabar je la kan...btw, ok la kot, bole naek traffic blog..hehe

Sumandak Kinabalu said...

Memang otak manusia sekarang ni canggih manggih...
Google kan ada, nak cari tentang apa pun semua ada depan jari...

Pert Doherty said...

haha.. (tak tau nk ckp ape lg.. bley gelak je.. hahaha..)

Peminat Katie Holmes said...

kah3x.....

h A n Y S said...

@mia,haha!mmg agak naik ms tuh..so, ade benefit di situ, keh keh keh~mcm menangguk di air yg keruh plak~

@sumandak kinabalu,yup! betul.. SEMUAnya dihujung jari!

@pert doherty, gelak tu dikira cakap jgk lah tuh, sbb ada bunyi, keh keh keh~

@peminat katie holmes, keh3x.... :P

Tapak Kaki said...

agak lucah di situ.haha

Related Posts with Thumbnails