FOLLOWERS

TRY THIS!!

baru nak bayar hutang orang?? tak tahu malu!!

sorry lah pada adik aku, wanie and kawan blogger, amirul hafiz.
sebab,
aku ada hutang kaurang berdua.
malu untuk aku mengatakan bahawa......

aku malu sebab tak bayar hutang kaurang lagi.. uhuk2~ T.T
jadi, disini, saat ini, aku nak bayar hutang pada kaurang.
aku bayar pada wani dulu ye? baru encik amirul hafiz (skema dow ber'encik' segala!~heh!)

*****

ok, wanie, ni aku jawab apa yang ang tang aku.

Q.1: name one person who made u laugh last night.
A.1: member baik aku, cik nadzirah nasir!

Q.2: what were u doing 1 hour ago?
A.2: online!! blog jog!!! godek2 hanysapek.bs.c!

Q.3: what was the last thing u said out loud?
A.3: err...tak ingat ayat apa, tapi yang pasti mode marahkan seseorang, heh heh~

Q.4: where's the next place you're going to?
A.4: TOILET! toilet tu kinda place what.. keh keh keh..  belum cuci muka, etc lagi ni! :D

Q.5: what was the last thing u paid for?
A.5: bayar parking keta kat sunway malam semalam! :D

Q.6: where were u last night?
A.6: u got the answer already lorh.

Q.7: what's the best ice-cream flavour?
A.7: chocolate! always and ever! (betul ke eja coklat versi omputih cenggitu? dah lama tak eja coklat dlm omputih nye stail. hik2)

Q.8: do u wanna cut ur hair?
A.8: ye! nak2!! nak cut ala2 Michael Rosenbaum dalam Smallville. cun kan?! MySpace

Q.9: do u love to melatah?
A.9: dulu pernah, bukan 'love', tapi dah terbiasa. sekarang dah tak. :D

Q.10: if that so (melatah), what will u say out loud?
A.10: "opocot mak kau!" dulu2 punya cerita la ni.. heh heh

Q.11: what do the last text msg received said?
A.11: "nisa. kat area uma ko ada tak tukang urut perempuan? aku nak urut satu badan. berapa ringgit ek?" by si ain! keh keh keh! actually, semestinya cara dia taip msj ni bukan cenggini, more to gaya SMS. kang aku letak sini takut kaurang tak paham. hik2. btw,sori ah beb, aku baru buka inbox sebab nak jawab soalan ni. nak reply, dah pukul 2 am. for sure kau dah tidur. MySpace

Q.12: will u get married in the future?
A.12: apa punya soalan ni? of course la akan kahwin..and NAK kahwin, siapa tak nak,kan? haha.


Q.13: do u chew on ur straw?
A.13: hihihi! malu la i nak jawab.. MySpace


Q.14: do u make up ur own words?
A.14: err..no answer sebab tak paham soalan. sekian terima kasih. :P

Q.15: tag to other 5 bloggers/more.
A.15: tak tahu nak tag siapa. sebab masing2 macam tengah sibuk dengan assignment, projek segala. so pada siapa2 yang tak sibuk and dah kekosongan idea nak post apa, maka anda ditag! hehe

ok wanie! hutang ang dah langsai!

hutang bro amirul hafiz akan dilangsaikan pada next entri ye?

p/s: tajuk entry macam kejam je. heh heh~

6 si penari jari menaip kata sendiri:

Zaer!! said...

ingatkan hutang along tadi.ades.aku tertipu.hahaha.;)nice lol!

h A n Y S said...

lol!
bagus krn anda telah ditipu!
sekian terima kasih~
;p

mia said...

hahahaa..egat cam sedih3 tadi...rupenye jwb tag eak..ok la tu..ehhe

h A n Y S said...

haha~
sedih ea tajuk entri..?

Mr PenyuBiru said...

aduhai..ingat utang ape tadi..utang tag rupenye..

h A n Y S said...

@ mr penyubiru,haha~ tertipu rupanya ye? :D

Related Posts with Thumbnails