aku SAKIT. SAKIT yang AMAT. :((

::salam readers::

sihatkah kaurang? (tetiba tanya soalan ni, tak pernah2.) harap kaurang sihat...(pergh! caring gilak!)
ok2, be serious ok.
ehem2, *muka ketat*

ada tak muka aku macam ni bila ketat??
*gambar kopi dari En.Gugel*
actually, dah dua tiga hari ni aku tak berapa sihat.
dada (tolong jangan pikir tang lain ok. haha) terasa sakit.
kat bahagian paha pon sakit.
oh! sakit yang teramat.

'kenapa tak pi jumpa doktor??' owhhh..kaurang tanya soalan yang salah pada orang yang salah.
aku tak berapa suka pi jumpa doktor.
'sebab apa??' *sigh* kaurang paham2 sudah..
takut lah beb!
'ha?? takut?? kah kah kah!' *ketawa tepuk2 meja*
iya! takut! dah. stop hentak meja tu, roboh kang.

actually, untuk pengetahuan kaurang, penyakit aku ni tak ada ubatnya.
kesian kan?
serius, memang tak ada ubat.

"kau sakit apa sampai takde ubatnya??"
"kena sihir ke??"
ishhh!! takda lah! mintak dijauhkan semua tuh.
aku tuuuuuuu la..
sakit tuuuuu... *tunjuk2 jari kebawah*
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

kopi dari Mr. gugel


ha. nampak tak penyakit aku??
keh keh keh MySpace
aku tengah sakit poket ni beb. gaji aku dari awal bulan lagi tak dapek2.
hari ni berapa hari bulan? 5/10 kan?? maknanya dah 5 hari muka aku macam tempoyak, apa kaitan dengan tempoyak pulak?? maknanya macam tempoyak yang buruk tapi sedap, which means, equal to muka aku yang monyok tapi comel. cit! =.=')

ok2, balik pada urusan asal, actually,duit yang aku simpan sebelum ni dah pakai untuk biaya operation budak itam hari tu plus biaya perbelanjaan aku and family ke PARIS Skudai, JB atas urusan bisnes konvo aku.
so, duit saving aku dah habis. tinggal cipuuut je. takmau mention lah, malu.

since aku sakit ni kan. aku selalu rasa segan.
'segan sebab pa pulak??'
segan la beb bilamana:

situasi 1) bawak mak pi beli barang : "mak,minyak kereta ni nak habis dah.."
situasi 2) bawak mak pi beli-belah cara tingkap:  "mak, akak terasa nak ni (barang yang aku berkenan)" *muka tempoyak*
situasi 3) lepas bawak mak beli barang + beli-belah cara tingkap: "mak, tetiba rasa lapar.. heee" *tunjuk gigi arnab*

bila dah jadi seperti tiga2 situasi diatas, kaurang kena paham2 sendirilah apa yang terjadi lepas tu kan?!

owhhh~~segannya aku pada mak..
hehe~
kalau sebelum kerja ni pon aku segan2 nak mintak duit daripada mak,
ini dah koje bertambah seganlah aku bila mak yang kena bayar duit minyak kereta, bayar barang yang aku berkenan, bayar duit makan, bla bla bla~

takpa mak.. nanti bila bos dah bagi gaji, akak bagi mak extra sikit ea.. *kelip2 mata*MySpace

bos..tolonglah pekerjamu ini.. saya tengah sengkek betul bos.. nak tengok wayang lagi ni bos..
ngeh ngeh ngeh

hanys: siapa baik? jom BELANJA aku tengok wayang? aku nak tengok cerita Devil/ Magika. hehe *wink*

13 comments:

Cik Bucken said...

boosss kasi die gaji cepat!!
aku tak sanggup tengok die saket..
kehkeh=P

mia said...

huwa..susah sket if xdpt gaji kan..tpi bile dpt tersepuk..mmg berjoget sakat la..

tiafazunia said...

cis!
igt sakit apeeee laa.
hahaha!

Anonymous said...

blk je konvo duit da masyuuuukk!!~
best2..haha

h A n Y S said...

@cik bucken,oh! caring gilak kau, bilamana kau tak sanggup tengok aku sakit. tQ pren! keh keh keh~
@mia,bkn joget sakat je.. joget lambak pon akan berlaku jugak..hehe~
@tia,hahaha~ sekian, padan muka kerana terpedaya.. ;p
@fati,ahhh!! aku benci bos kau tau tak???!!! :((

wanie m'nJ said...

cooobaaaaaannnnn~
tu la,mak nak bg upah tlg masak mu x mboh..
skrg i yg dpt...
masyukkk rm50+rm10 masuk poket nak keluar jln2....
mgkn x byk bg u,tp bg budak hingusan mmcm i ni,BERBALOI2222~!!!!

Pencacai Alim said...

gaji aku slalu abih sblm waktu..

h A n Y S said...

@wanie, eh hello2..aku tolong kan..? tp bg chance mak bg duit tu kat kau jee... ;p

hamzah ian said...

weh budak

Anonymous said...

ape ke hal ko nk menci bos aku...hahah..
releks la der...lmbt sket je msk nye...
nnt da dpt..masyuuuukkk!!~

fndrocka said...

Nanti dah dpt gaji...kau kawinkan duit2 kau supaya dorg beranak pinak

Peminat Katie Holmes said...

mana boleh dah keje pun mintak duit.
haha

h A n Y S said...

@hamzah, tQ panggil aku budak, at last, kanak2 lagi aku, heh~ :P
@fati, ye ahhh~ bos ko best! aku jeles! hehe
@fndrocka,tapi mcm mn aku nak tau jantina nye? kang tak pasal2 kawen sama jantina. hehehe~
@peminat katie holmes,hehe~ tu namanye 'pinjam'.. :D