open house!

salam readers~


mata tak ngantuk lagi,
so entri kali ni aku nak letak gambar pi melantak open house rumah member2,

gambar intro: aku dulu lah beb!hakhak
gigi besar arnab+hidung besar+mata lebam = perfect!  =.='

bersama si sengal ain (kanan) and rafi(kiri)
 yg tengah2 tuh err..
SMKPBK members.
pilih2..mana2 yg berkenan..
yg hujung kanan tu for sure singgel-minggel lagi.hakhak! sengal! =.='
lagiii..
lagiii.. (kenapa mesti aku dihujung ea??)
hidung aku masa ni nampak cam semacam ah.

oh. baru aku perasan, 5 daripada 6 gambar kat atas ni, aku tunjuk gigi je kan? saja nak show off gigi besar arnab ni sebenarnya, bukan semua orang ada kan?mahal tuh! *ayat pujuk diri sendiri* miahaha! 

ok, tu je, caw!

:D

4 comments:

Ari Blog said...

bnyak nye gadis...calon mak ni..hihi..

h A n Y S said...

calon mak??
ape kelasss gitu~
hakhak!
:P

Tapak Kaki said...

kem salam kat semua member ang tu ok especially yang pompuan..haha

h A n Y S said...

@tapak kaki,ok ja..pa salahnya kalu nak bekawan.. keh keh keh~ :D