gaya aku drive manual

dari shah alam ke skudai.
dari skudai ke shah alam.
in 1 day.
semata-mata nak ambik jubah kat utm.
kerja gila kan? sebab boleh je kalau naik bas hari isnin nanti.
tapi aku takut saiz S habis je.
takmau pakai jubah gedoboh2. *ayat ngadeh*

anyway, aku sorang SAHAJA yang drive.
ditemani mak aku (ok, mesti korang cakap aku mengada kan? MySpace) pia and adik aku.
diakui, SANGAT memenatkan.
lepas subuh gerak dari shah alam and masuk maghrib sampai shah alam semula.
ditambah dengan masa hampir 2 jam beratur untuk ambik jubah.
drive manual car pulak.
pulun aku menukar-nukar gear.
2 kali mati enjin sebab lepas clucth habis. =.='
hakhak!
pengalaman~  :)
sekali lagi diakui, SANGAT tak menyelerakan kalau aku drive manual.
tersengguk, sengguk.
:))
mau je aku letak stiker 'P' kat kereta pinjam tuh.

semua ni sebab budak itam aku sakit..
dia buat operation.
tu pasal dia tak boleh temankan aku.
siapa budak itam??
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

next entri lah aku cerita, penat ni woi!
ngehe
cau~
:P


p/s: memikir panjang aku nak letak tajuk entri apa.

2 comments:

Anonymous said...

erkkk..bjaya jgk bwk mnual smpai jb ek..
hehehe..

h A n Y S said...

hehehe..
tersengguk-sengguk aku bawak!
x sedap!
haha