kekasih-kekasih terangku!

TRY THIS!!

AKU MALUUU

sedang aku blogjogging, tetiba aku DItarik oleh satu contest ni. contest apa? contest 'AKU MALUUU' namanya.
aku teringat pada 1 situasi yang demmmm memalukan dalam hidup aku, mengalahkan kemaluan yang ini.
sebelum aku cerita lebih2, aku nak cerita dulu syarat2 contest ni. hmm..senang kerja, korang klik je kat banner contest kat bawah ni untuk tau syarat2 nye lah ye.heh heh heh~



anyway, balik pada tujuan asal entri.

sebelum tuh, aku nak tanya, korang pernah tak berangan or terbayang or  terpikir yang korang akan melalui satu situasi yang mana korang terjatuh or terduduk atas seorang lelaki HENSEM dalam bas or LRT or monorail or mana2 tempat pon lah. (pergh! sekali lepas!) pernah tak?? pernah tak?? ala2 dalam cerita dalam buku novel cintaN gitu~ hak hak! bukanlah aku nak kata aku pernah terbayang or terpikir or TERberangan pasal situasi ni..tak pernah okeyh! 
tapi..

tu lah masalahnya,
kes ni pernah kena kat aku. tak pernah TERpikir pon, tetiba kena. mesti korang akan berteriak (especially gegels) "waaahhh~!! best nyeee~!!" "wahhhh~!!syok nyeee~!!" "wahhh~!! bertuahnya badannnn~!!"  =.='

ok, mai aku ceritakan macam mana  kes ini boleh berlaku ( ayat skema dowh!)
ermm..
camane aku nak mulakan ye,

ok,pelan2 kayuh,
cam ni ceritanya.

hari tu aku naik bas nak pi kelas tambahan, (kes ni jadik masa aku sekolah menengah, tak ingat form berapa)
bila masuk je bas, alamak! penuh la seats! alamat aku kena berdiri lah nampaknya.
ok fineee.. berdiri je la dengan hati yang merungut.
hehe! *sengih muka ngadeh!*

nak dijadikan cerita, hari tu aku 'dapat' driver bas yang mabuk.
erk, jangan salah paham. sebenarnya, bukan mabuk sebab togok arak, tapi driver tu drive bas macam orang mabuk. TERHUYUNG HAYANG!
laju nak mati! bila nak turn right/left je,
sukati main turn macam tuuuuuuuuuu je!

nak dijadikan cerita lagi,
aku berdiri tak berpegang pada mana2 tiang dalam bas tu pon,
aku just bersandar pada dinding belakang driver, sambil peluk fail.

memandangkan aku berdiri mengadap muka2 penumpang yang tak berapa nak boleh pandang
(sebab 80% mereka org OVERSEA a.k.a orag PATI) =.='
aku pon menunduk jela sambil peluk fail tu.(nasib baik ada fail, boleh jadi teman dikala sunyi)

and tetiba!
streeetttt! ok tipu,takde la sampai macam tu sekali,hehe
ok2, aku ulang ayat 'and tetiba' ye, (nak ambik feel korang untuk baca part klimaks ni)


AND TETIBA..!!



ntah macam mana, driver tu ambik turn right (seingat aku)  dengan sungguh takde adab! macam tak tekan break langsung!
and
pada masa tu jugak aku TERjatuh atas dada mamat MACHO mana ntah kat depan aku!
demmmmm!! malu siot!!!

tapi yang menambahkan darjah kemaluan aku pada masa tuh was:
mamat MACHO  tu sebenarnya
mamat
-
-
-
-
-
-
BANGLA!!!!
and dia,
dia,
dia,
sengih meow2 kat aku!
MySpace


kenapa?? MySpace
kenapa mesti aku yang jadi mangsa???
kenapa??
kenapa aku boleh tak perasan dia yang berdiri depan aku?? (tu lah kau, tunduk je,malu2 konon. heh!)
kenapa??
kenapa mesti bangla tu yang jadi watak hero nya???
owhhhhh!!!!!!
kenapa??
kenapa???
MySpace

masa tu pulak, ada budak2 lelaki 1 geng ketawakan aku!
kuang AJAAAAAAQQQQ!!!!!
MySpace


rasa macam aku dah berlakon dalam cerita hindustan pulak sebab hero nya mamat bangladesh
MySpace


anyway, nak tag sapa ye?
ok, 3 orang 'bertuah' yang ditag adalahhh:
1)wani
2)si bunga
3)irwan

hanys: kisah ni bukan rekaan tau, *SOBS*


19 si penari jari menaip kata sendiri:

Si Bunga said...

hahaha... mesti syok giler kan mamat macho tuh... awek cun plak tuh jatuh kat dier...
mesti dier balik tak bleh tido punyer.. whahahahahaha ^_____^

kusut said...

dlm kepala encik bangla tu:
lalu awek itu tersipu2 malu dan aku memujuknya dengan penuh gentleman sekali dengan lagu hindi

kami semua menari bollywood dlm bas tu

hehe

kata kila said...

arghhhhhhhhhhh mamat bangla sgt tak boleh terima.ekekek.ketawa2 kila baca.eekekkee

thanks dear join

nur.sa said...

hehehe. mamat macho=bangla. dah nak buat camne. takde rezeki nak jatuh kat atas mamat macho bebetul. keh3.
tapi kena la awak buat muka macho jugak lepas tu. :P

h A n Y S said...

@si bunga,eeeee!! geli la ayat ko yg dia tak leyh tido.
hahaha
@kusut,kahkahkah! aku dah terbayang situasi tu,oh tidakkk!!
@kata kila,hehe..so blh la menang yee..haha :D
@nur.sa,tu la pasal..kalau jatuh kat mamat macho kan bes..agagaga~

koshary said...

uishhhh, boleh buat scene cerita hindustan.hehehe.

kemana lah pergi lelaki macho malaya..hilang ke mana entah semuanya.=D

Sasa Al-Sharif said...

anda sungguh beruntung kerana sempat melakon watak heroin bollywood sebelum sampai ke destinasi. tahniah..

wei, bangla tu ada mirip muka shah rukhan atau hero padayapa?

Ari Blog said...

ok la tu...bukan snang tw nk jatuh kat mamat bangla....hihi

h A n Y S said...

@koshary, toloooong lah jangan wat scene hidustan ok..tak sanggup. hahaha
@sasa al-shariff,serupa shahid kapoor gitu~ hakhakhak! *statement tipu ok. tolong jangan pecaya,sekian* :P
@ari blog,ok??!! oh tidakkkk~!!! haha
;p

hamzah ian said...

ko menang.. aku jeles.. grrr

h A n Y S said...

@hamzah, oh lalala lalala~ *bejoget lambak*
;p

humbleyat said...

tahniah hayss....tumpang happy jugak..;) tapi memng malu kot..hehehe

h A n Y S said...

@humbleyat,hehe~tQ~ ;D

yua said...

haha mnakutkan. say no to bangla =)

Siti Safiyyah said...

pergh malunyee.... :P

h A n Y S said...

@yua, haha..tauuuuu tak peee..
;D

h A n Y S said...

@siti safiyyah, tsk..tsk..tsk..sangaaaaaaaaaaaat maluuuu.. T.T

YOUsoF said...

KEHKEH...

Dan tetiba.. aku boleh paham tahap kemaluan ko masa tu. Kalau warganegara takpa lagi kan.. Ini Oversea mari.. ;DD

h A n Y S said...

YOUsoF,


dan yg tak boleh tahan nya tu bila dia senyum meow2 kat aku, kuang ajaq x?hahhahaha

Related Posts with Thumbnails