pabila dia kena 'sound'

ni stori semalam, baru nak cerita hari ni, =.='
aku and my mak pi alam sentral nak beli barang sikit, 
beli baju adik angkot angkat aku sebenarnya,
kami dapat satu kedai ni, cantik ah baju nye, comel! suit lah dengan adik angkat aku ni,
kami belek2 lah baju tuh, decide2..
aku panggil lah budak jaga kedai tuh,

aku: dik, baju saiz untuk 7-9 years old tak de dah ke?..

budak tu carik2 lah baju tuh, dia layan la kami,
bla bla bla.. sesi Q & A pon jadi kat situ,

tengah2 ada sesi QnA tuh, tetiba, ad orang mencelah!

makcik X: dik, dari tadi kami tanya nih, baju ni berapa harga??

oh! dengan lagaknya makcik X tuh tanya budak tuh,
siyes angkuh gayanya,
budak tu pon terpinga2, tak pasal2 dia kena sound. padahal dia memang tak dengar makcik tu tanya.
kesian, mukanya macam malu..

adeyhh..makcik.. makcik tak nampak ke dia ngah layan kami..? macam mana dia nak layan 2 soklan customer sekali harung?
 sabaq la makcik..
paling2 pon, tanya la leklok!
takmo la sound2 gitu..

pakkal la makcik ni MAKCIK equal to sorang yang tua dari aku,
kalau tak, maunya aku jeling!

pinjam en.gOOgle



hanys: kalau nak kita hormat awak, awak pon hormat la kita juga.. :)

4 comments:

diana said...

ade gak orang2 tua yang
macam tu..
dia nak orang je hormat dia..
mentang2 dia tua ingat dia tak payah hormat orang ke??

h A n Y S said...

ish..ada org mcm tu..
ni br sorang..
hehe..
:D

Tapak Kaki said...

nape ang tak sound balik je beliau itu? hukum kisos di situ..hehe

h A n Y S said...

gilah ape?kang tak pasal2 kena pelempang ngan dia,hahaha