kekasih-kekasih terangku!

TRY THIS!!

kau buang dia macam kau buang sampah!

kau ingat dia sampah ke?? oh! aku lupa. mestilah kau ingat dia sampah, kalau tak, takkan sesedap rasa ajinomoto kau membuang dia!
aku tau, kau mungkin malu dgn kehadiran dia yg kau tak harap langsung. tapi kau lupa, disebabkan kau dan pasangan kaulah dia wujud, ok! itu kau kene sedar.
kau dah penat2 melahirkan dia, menahan segala sakit, kemudian sesedap ajinomoto jgk kau membuang dia.
oh! how could you?? samalah kau dan pasangan kau, how could you both??

apalah salahnya kalau kau berikan dia pada orang yang mahukan kehadirannya?
apalah salahnya kalau kau, (paling2 kurang), meninggalkan dia didepan rumah orang yang kau percaya?
susah sangat ke??

kenapa perlu dibuang ditong2 sampah??
kenapa perlu ditanam macam kau menanam pokok bunga??
kenapa perlu dicampak macam kau mencampak sampah??

kenapa buat sy macam ni..?


aku dah muak, dah bosan.
balik2, berita macam ni jugak yg akan jd cover newspapers,
kenapa..
kenapa korang sanggup buat macam ni..
oh!aku lupa, kau tak nak menanggung malu atas kelahirannya yg kau tak jangka, kan??


sy tak minta dijadikan begini




p/s: penggunaan 'aku' sbb geram lahhh..!! ngehee.. :D

4 si penari jari menaip kata sendiri:

˙·•♥ QaSeH ♥•·˙ said...

sedih tengok baby2 ni..
cain dorg..
kalau tak nak bg Qaseh jage..

Hasrol Nizam said...

kadang2 diorg panik, tak tau nk buat apa. sebab tu pikiran tak waras masa tu

7 ogos, 23 tahun lalu aku dilahirkan

Si Bunga said...

kesian... tak sanggup nk tgk n dgr pasal kes nie lagi..
skang nie kes nie dh makin menjadi2..
hurm.. org buang anak kucing pown aku dh sedih.. ni kan plak buang anak manusia... manerlah perasaan manusia nie sebenarnya??.... ;( sob2.. sob2..

h A n Y S said...

@qaseh,sian kan?
dah la baby2 comel2!!
T.T
@hasrol nizam,maybe~
@si bunga,mcm dah jd 1 musim kan?

Related Posts with Thumbnails