aku dah gila. terima kasih

gila!
gila!
gila!
gila kentang!!
eh, gila e-window shopping!
adeyhhh.. tak tidur2 ni dari malam tengah malam tadi.
mata aku dah juling!
juling beli-belah secara tingkap kat tenet nih.
banyak betooooool  blogshop jual shawls nih. makin bertambah pulak shawls blogshop ni. dari 1 blog ke 1 blog aku terjah. sakitnya rasa hati bila tengok tu nak, tengok ni nak, tengok sana nak, tengok sini nak.

testing2.. (sunggoh lebaQ senyoman kau!) 

tolonglah hentikan jualan nih.
sebab korang buat aku gila!
gila nak membeli! teheee..

MySpace

4 comments:

Tapak Kaki said...

haha.. dah nama pompuan ini la kerjanya.. selamat membeli dan tak belah-belah.wakaka

h A n Y S said...

tau xpe!
haha
eh,kena belah lah, nak pi usha kdai lain plak
miahaha

Atia Adina said...

hi..jejalan n singgah sini jap..
Tahan nafsu bershopping yer di bulan puasa ni

Salam..

h A n Y S said...

haha..
insyaallah..
;D