FOLLOWERS

TRY THIS!!

SHOWDOWN 2010

SHOWDOWN 2010!!!
hooooo!!! aku dah addicted!!!
MySpace

sape tengok?
sape tengok?
ngehe~

sebelum ni aku memang NYAMPAH tahap dewa lah dengan reality tv show ni,
sebab
at first,
aku tengok,
dancers ni sume cam hip hop dancers jek,
sape nak tengok??!! aku tak suke!! lagi2 nak kena layan joget lambak hip hop ni,

then,
2nd time aku tengok,
wuhuuu~
bukan joget hip hop semata-mata,
tp dance yang SANGAT2 entertained!
aku bkn nye tgk dr awal pon,
start aku tgk tv show ni ms dah tinggal 8 groups jek,

since then,
aku akan tercongok didepan tv rumah,
tapi selalunya,
aku dapat tgk yang repeat show jek,
sebab selalu jek hari rabu malam aku ada hal,
tetiba ada hal,
paling2 pon,
sebab keluar teman mak sampai malam
nape lah hari rabu mesti ade hal??
MySpace
tapi no sad ok~
repeat pon reeeepeat la..
as long as aku dapat nengok
MySpace

and now,
tinggal 4 groups jek lagi utk berentap till final,
they are floor fever(memang fever aku nengok diorang dance!), wakaka crew, hmc phlow and giller battle crew!
kalau tak kenal diorang,
u better watch showdown esok!eh hari ni la labu..ngeh3..

ni diorang:





aku suke bangat dengan floor fever sampai fever2,
ok,tipu
kuikuikui..
sebab ape?
sebab group diorang ada boys and girls,
so nampak group tuh lg menyerlah,
plus the girls SANGAT ada dance skill lah,
i loikeeeee~
:D

on the other hand,
yang lain2 pon BAGUS jugak,
wakaka crew,
memang kreatif,
hmc phlow,
memang energetic!
giller battle crew,
energetic jugak!

MySpace


yang tulus,

4 si penari jari menaip kata sendiri:

LaiLaCoMeY said...

i like wakaka crew...
xbelagak cam geller battle crew...
hopefully wakaka crew akn juara..yeah!!

h A n Y S said...

floor fever n wakaka,
2 2 bes!
tp priority pd floor fever la,
ngehehe..
anyway,hmc phlow dah kluar..
diorang bes jgk!!
;(

diraja22 said...

bestzz jg ni..

h A n Y S said...

yup!
mmg bes~!!
;D

Related Posts with Thumbnails