sanggup bogel?

whoop!
tajuk entry hari ni agak macam lucah kot?
ye ke?
apa2 je lah..
heh~

so,
apa yang bogel nya?

ni ha..
sorang pelakon ni,
sanggup bogel semata-mata untuk MENGHAYATI watak,
siapa dia?
Arja Lee namanya,
siapa dia ni?
heh~
aku pon tak kenal,

MySpace

aku start kenal dia pon bila keluar cerita 'panas' ni lah,
ahaks~

aku tak paham,
kenapa sanggup berbogel semata-mata nak hayati watak?
kenapa sanggup ketepikan soal agama semata-mata untuk hayati watak?
ok,aku pon tak de lah pandai sangat dalam bab2 agama ni,
tapi kalau dah berbogel,
untuk sebab yang remeh ni (bagi aku),
tak perlu kot..

kan dah naya sekarang,
jadik kontroversi!
menteri dah campur tangan,
even his lecturer pon dah join sekali,
adoiii..
banyak lagi cara lain untuk hayati watak lah bang..

even filem2 yang box office lain pon tak de lah sampai wat cam ni,
tetap box office jugak what~

but now,
he did admitted his mistake,
alhamdulillah~
:)

more info,klik sini


Yang Tulus,

0 comments: