Mantra

siapa dah tengok cite Mantra??
sila angkat kening kanan!
ala..
cerita melayu yang pasal ilmu2 hitam tu..

sy dah!
MySpace
tengok semalam (rabu)
murah sikit,
kan2??

pi tengok dengan mak & kakak angkut angkat
perghh..
mak pon pi tengok wayang gak ea?
hehe..
mak sy memang sport rim sporting!
tengok pukul 11pm lagi tuh..
habis dalam 12.40 am,
then pi uptown,
pe lagi..makan lahh..
MySpace

masa tengah tunggu untuk kitorang masuk hall,
sy tengok,
semua remaja2 yang tengok midnight movie,
kebanyakannya macam students uitm,
ish3..
diorang ni..
apa nak jadi??
tengok macam sy,
pi tengok midnight movie dengan mak,
(cit, poyo la kau cik kak! dulu masa kat utm, kau tengok midnight movie gak kan??dengan sape??dengan member2 gak kan??)
MySpace

ok2,
balik pada cerita ni..
boleh tahan la ceritanya,
mak paling banyak tekejut!
MySpace
ha..ketawa2,
tak baik taw..
kuikuikui..

hantu dalam cerita ni lain dari cerita hantu yang lain,
apa yang lain??
hahaha
hantu nye hantu lumpur (panggilan manja dari sy & kakak angkat)
sebab apa??
sebab memang macam badan hantu tu disalut coklat lumpur,
tak de la macam hantu keturunan yang sama je berlakon, ye dok?
yang mestinya rambut panjang mengurai..
baju putih bersih..(pakai varnish!)
mengilai-ngilai..

anyway,
cerita ni kan ada kontroversi bab2 bogel-memogel & seksi-memeksi tu kan??

0 comments: