fesyen terkini!

bagus betol la minah ni berfesyen,
pakai seluar 3 suku, tudung, tshirt + cardi
perghhh!
combination yang sangat the diva!
MySpace

harap maap, mukanya terpaksa dicatkan sebab,
kang tak pasal2 aku kena saman ngan minah ni,
almaklomlah..orang2 sekarang suka saman menyaman!
MySpace

anyway, aku jumpa fesyen ni masa kat kedai kasot kat mid valley,
masa aku masok, aku dah ternampak dia, terus aku tunduk!
erk
nape tunduk??
malu ke??
hah! takde makna!
aku tunduk sebab aku dok usha seluar dia!
MySpace

cop2!!
aku bukan nak meng'gatal'kan mata aku utk usha kaki dia or what so ever,
tapi aku nak tengok sama ada seluar dia tu dilipatkan ke?
and tepat!
telahan aku tu salah,
dia memang pakai seluar 3 suku!

adeyhhh..
apa la kamu ni..
dari kepala sampai pinggang dah cantik, ayu gitu,
sekali pakai seluar
oh, tak mau cakap lagi..

apa la fungsinya pakai tudung tu kalau cam gitu gayanya..
alahai..

yang tulus,

8 comments:

Miss Izah Mohamed said...

mak aih... fesyen stail ape tu.. erkkkk

h A n Y S said...

fesyen 3-suku namanya,
ahahaha
;D

cik panadol said...

kasi tayang je muka dia...xkan dia nk malu...pakai cmtu tak malu pulak....

sy pon penah nmpk pmpuan pakai tudung dan seluar 3/4 cmtu tp paling teruk baju sleeveless!

encHIx laNDax said...

hahahha!fesyen tiga suku aek??hahahhak..

ciK LyndaWawa igUana said...

harap kamu tak camtu ye...

http://lyndawawa.blogspot.com/

encHIx laNDax said...

halaweyh
!ade aek?

h A n Y S said...

pergh!
sleeveless lg??!!
adoiii..
kalu free hair tak pe lah..
tp ni bertudung,
burok!
XD

h A n Y S said...

@enchix landax, yup! 3 suku~! ngehe
@cik lyndawawa iguana, harap x dan takkan..aminn.. sama2 la kita tak cam tu ye.. ;)