23rd already??!!

tanggal 10 Julai,
syukur alhamdulillah..
aku masih lagi bernafas di bumi Allah ni..
dah 23 tahun aku diberi peluang untuk terus hidup,
alhamdulillah,syukur..
syukur sangat2..
:)

anyway,
thanks a LOT pada semua yang wish birthday aku ari ni,
thanks SGT2!
weee~
;D


person yg pertamaaa sekali wish was my MAK!
mekaseyh makkk..
wink2~
MySpace

bila dah nginjak ke umur 23 ni,
aku rasa macam dah tua la sangat..
uhuk2..MySpace
rasa macam cepaaat sangat masa berlalu kan?
rasa macam semalam aku baru 17 thn,
and hari ni dah 23!!
alah..optimis k? it is just a number~
toing2~

mak aku dlu umur 23 ni dah ada 2 orang anak,
even member2 aku pon dah ramai yang kawen..
kawen???
erk
tercekik lobang idong!
tak mau!
tak mau!
tak mau cakap pasal kawen!
eeee~~
seriau!!!
ihiks~

apa2 pon,
aku harap pada aku umur 23 tahun ni,makin matanglah aku yek..
biar ngada2,tapi permikiran matang tu dah ada!
pergh! macam pantun 2 potong plak,
MySpace

moga aku makin murah rezeki..
panjang umur..
dan menjadi hamba Allah yang makin taat..
insyaAllah..


yang tulus,

4 comments:

eyes143.. said...

happy burfday dear.. hope dpt sgala yg tebaek dlm hidup kay.. =]

h A n Y S said...

tQ alot dear~~
*wink*
;)

::aMaD:: said...

happy birthday!
i'm becoming 23 also this aug =D
have a blissful life!

h A n Y S said...

@amad, tQ for the birthday wish!
XD